Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Конкретні форми навчання

1. Індивідуальна – взаємодія педагога з однією або кількома дітьми.

2. Групова – взаємодія в підгрупі дітей (за рівнем пізнавального розвитку, гендерними ознаками).

3. Фронтальна – робота зі всією групою в єдиному темпі і з загальними завданнями.

Усі форми навчання можна застосовувати як на заняттях, так і в повсякденному житті.

«Організація»- упорядкування налагодження в системі певного матеріального або духовного об’єкта: розташування, співвідношення частин об’єкта.

Форма організації навчання дітей дошкільного віку – спільна діяльність педагога і дітей, що здійснюється в певному порядку і встановленому режимі.

В умовах ДНЗ формою організації навчання є заняття. Ця форма називається зовнішньою.

Сучасне заняття— це форма навчання дітей дошкільного віку, в якій педагог, працюючи з усією групою, підгрупою (або з однією — трьома дітьми) у визначений режимом час, організовує й спрямовує пізнавальну діяль­ність з урахуванням індивідуальних, вікових можливостей і освітніх потреб кож­ного вихованця.

О.П. Усова визначила харак­терні ознаки заняття як форми навчання:

Ø по-перше, на занятті діти активно засвоюють знання і вміння з того чи іншого розділу програми;

Ø по-друге, заняття проводяться з постійним складом дітей усієї вікової групи;

Ø по-третє, заняття проводяться при провідній і керівній ролі педагога.

Значення занять

1. Заняття прилучає дітей до навчально-пізнавальної діяльності, навчає їх учитися:

- слухати педагога;

- сприймати завдання та виконувати його (розуміти навчальне завдання);

- контролювати і оцінювати свої дії;

- зосереджувати і зберігати увагу до процесу навчання.

2. В процесі спільної з педагогом та ровесниками навчально-пізнавальної діяльності розвиваються інтелектуальні емоції дітей: радість відкриття, здивування новому, інтерес, сумнів, упевненість.

3. Готує дітей до школи:

- формуються початки навчальної діяльності;

- розвиваються активні увага, пам'ять, здатність міркувати, порівнювати, класифікувати;

- формуються вміння працювати в колективі, навички організованої поведінки.

Види занять

1. Заняття як цілеспрямована регламентована в часі та просторі навчально-пізнавальна діяльність, ініційована та організована вихователем.

2. Заняття, яким дитина займає себе, занурюючись у пізнавальний процес з власної ініціативи.




Переглядів: 1479

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Форми навчання дітей дошкільного віку | Класифікація типів занять

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.