МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Конкретні форми навчання1. Індивідуальна – взаємодія педагога з однією або кількома дітьми. 2. Групова – взаємодія в підгрупі дітей (за рівнем пізнавального розвитку, гендерними ознаками). 3. Фронтальна – робота зі всією групою в єдиному темпі і з загальними завданнями. Усі форми навчання можна застосовувати як на заняттях, так і в повсякденному житті. «Організація»- упорядкування налагодження в системі певного матеріального або духовного об’єкта: розташування, співвідношення частин об’єкта. Форма організації навчання дітей дошкільного віку – спільна діяльність педагога і дітей, що здійснюється в певному порядку і встановленому режимі. В умовах ДНЗ формою організації навчання є заняття. Ця форма називається зовнішньою. Сучасне заняття— це форма навчання дітей дошкільного віку, в якій педагог, працюючи з усією групою, підгрупою (або з однією — трьома дітьми) у визначений режимом час, організовує й спрямовує пізнавальну діяльність з урахуванням індивідуальних, вікових можливостей і освітніх потреб кожного вихованця. О.П. Усова визначила характерні ознаки заняття як форми навчання: Ø по-перше, на занятті діти активно засвоюють знання і вміння з того чи іншого розділу програми; Ø по-друге, заняття проводяться з постійним складом дітей усієї вікової групи; Ø по-третє, заняття проводяться при провідній і керівній ролі педагога. Значення занять 1. Заняття прилучає дітей до навчально-пізнавальної діяльності, навчає їх учитися: - слухати педагога; - сприймати завдання та виконувати його (розуміти навчальне завдання); - контролювати і оцінювати свої дії; - зосереджувати і зберігати увагу до процесу навчання. 2. В процесі спільної з педагогом та ровесниками навчально-пізнавальної діяльності розвиваються інтелектуальні емоції дітей: радість відкриття, здивування новому, інтерес, сумнів, упевненість. 3. Готує дітей до школи: - формуються початки навчальної діяльності; - розвиваються активні увага, пам'ять, здатність міркувати, порівнювати, класифікувати; - формуються вміння працювати в колективі, навички організованої поведінки. Види занять 1. Заняття як цілеспрямована регламентована в часі та просторі навчально-пізнавальна діяльність, ініційована та організована вихователем. 2. Заняття, яким дитина займає себе, занурюючись у пізнавальний процес з власної ініціативи.
|
||||||||
|