Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема: Форми навчання дітей дошкільного віку

План

1. Поняття «форми навчання» та «форми організації навчання».

2. Значення та місце занять в режимі дня. Проблеми в організації занять.

3. Види і типи занять, їх структура.

4. Гігієнічні та дидактичні вимоги до проведення занять.

5. Організація і методика проведення занять в різних вікових групах. Підготовка вихователя та дітей до занять.

Література

1. Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля»: - К., 2013.

2. К.Крутій. Сучасне заняття в дошкільному навчальному закладі: традиції чи інновації? Монографія. – Запоріжжя. – 2009.

3. Н.Гавриш. Заняття в педпроцесі: сучасний погляд //Дошкільне виховання. – 2010. - № 2.

4. О.Долинна, О.Низковська. Про організовану і самостійну діяльність дітей у ДНЗ // Дошкільне виховання. – 2010. - № 10.

5. Т.І.Поніманська. Дошкільна педагогіка. – К., 2004. – с. 388.

Блоки організаційно-педагогічного процесу в ДНЗ

1. Спеціально організоване навчання в формі занять.

2. Спільна діяльність педагога з дітьми.

3. Вільна самостійна діяльність дітей.

Форма (лат.) – зовнішній вигляд, зовнішній обрис.

Форма навчання – це цілеспрямована, змістовно насичена та методично оснащена система пізнавального та виховного спілкування, взаємодії, відносин педагога і дітей.

Форми навчання:

- конкретні (спеціально організовані заняття та заняття на вибір дітей);

- загальні (повсякденне життя).




Переглядів: 2935

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація методів | Конкретні форми навчання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.