1. Поняття «форми навчання» та «форми організації навчання».
2. Значення та місце занять в режимі дня. Проблеми в організації занять.
3. Види і типи занять, їх структура.
4. Гігієнічні та дидактичні вимоги до проведення занять.
5. Організація і методика проведення занять в різних вікових групах. Підготовка вихователя та дітей до занять.
Література
1. Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля»: - К., 2013.
2. К.Крутій. Сучасне заняття в дошкільному навчальному закладі: традиції чи інновації? Монографія. – Запоріжжя. – 2009.
3. Н.Гавриш. Заняття в педпроцесі: сучасний погляд //Дошкільне виховання. – 2010. - № 2.
4. О.Долинна, О.Низковська. Про організовану і самостійну діяльність дітей у ДНЗ // Дошкільне виховання. – 2010. - № 10.
5. Т.І.Поніманська. Дошкільна педагогіка. – К., 2004. – с. 388.
Блоки організаційно-педагогічного процесу в ДНЗ
1. Спеціально організоване навчання в формі занять.
2. Спільна діяльність педагога з дітьми.
3. Вільна самостійна діяльність дітей.
Форма (лат.) – зовнішній вигляд, зовнішній обрис.
Форма навчання – це цілеспрямована, змістовно насичена та методично оснащена система пізнавального та виховного спілкування, взаємодії, відносин педагога і дітей.
Форми навчання:
- конкретні (спеціально організовані заняття та заняття на вибір дітей);