МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лексичні та мовленнєві вправи1 завдання: дібрати близькі за значенням слова (синоніми) до слів занедужала — ...(захворіла) 2 завдання: замінити вираз близьким за значенням словом сильна метелиця — ... (хуртовина) 3 завдання: завершити порівняння (метафору) небо синє, наче ... (море) 4 завдання: сказати інакше cрібні хмари — ... (сизі хмари) 5 завдання: «відгадати» слова пухнастий, пречистий, іскристий, холодний ... (сніг) 6 завдання: «розфарбувати» слова: весна— ... (зелена, блідо-голуба) 7 завдання: перетворити непоширені речення на поширені. Прилинула (на крилах) весна (весна-чарівниця). Махнула рукавом — і потекли (дзвінкі, жваві, веселі) струмки з-під снігу. Все прокидається від (зимового, глибокого, тривалого, міцного) сну. Карусель Цей варіант інтерактивної діяльності є найефективнішим для одночасного включення всіх дітей в активну взаємодію х іншими дітьми, дорослими, казковими героями для обговорення різних дискусійних питань. Цей метод успішно застосовують: для обговорення результатів дослідів; під час роботи з “ дослідницьким фартухом ” для збирання інформації з будь-якої теми; для інтенсивної перевірки обсягу й глибини наявних знань, правил поведінки. Організація цієї роботи передбачає розміщення стільців для дітей у два кола: внутрішнє – нерухоме, а зовнішнє – рухоме. Відкриття законів життя У його основу покладено проблемно-ситуативне спілкування дітей з навколишнім світом. Важливою умовою цього методу є: • визначення проблеми або її пошук; • організація різних видів спілкування з навколишнім світом – замилування, спостереження, гра, досліди; • обмін враженнями, думками; • фіксування результатів – схема, малюнки, умовні позначки. Перевага цього методу в тому, що кожна дитина щодня відкриває для себе закони життя й природи через власну творчу діяльність. Прийоми інтерактивного навчання:дослідницький фартух, логічний ланцюжок, про те саме по-різному, добре – погано, «малювання словами», інсценізація віршів, танок листя, що падає, поетична майстерня, мовленнєвий етикет, відгадай героя, хвилинки осяяння (створення ситуації емоційного сплеску, використання ситуації успіху), пошук добрих слів, «дерево пізнання».
Тема: Моральне виховання дітей дошкільного віку План 1. Поняття про мораль. 2. Завдання морального виховання. 3. Принципи морального виховання. 4. Методи морального виховання дітей дошкільного віку.
|
||||||||
|