Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема: Мультисенсорна технологія розвитку етичних уявлень дітей

План

1. Поняття мультисенсорної технології.

2. Характеристика методів мультисенсорної технології.

Етичні уявлення— це узагальнені чуттєво-наочні образи належних зразків поведінки, які мають нормативно-оцінний зміст.

Образну подачу інформації забезпечує художня література. Добираючи художні твориз метою розвитку етичних уявлень дошкільнят, варто дотримуватися таких вимог:відповідність твору меті заняття, наявність позитивного головного персонажа (або його виправлення під кінець твору) та персонажа-антипода, доступність змісту, динамічність сюжету.

Мультисенсорна психолого-педагогічна технологія— система змісту, засобів і методів, що ґрунтуються на використанні мультисенсорного підходу в розв’язанні завдань розвитку етичних уявлень дітей.

Мультисенсорний підхід— система впливів на дитину, що забезпечує активізацію різних органів чуття і способів сприймання інформації, комбінує зорові, слухові й тактильні елементи в ході сприймання.

Переваги мультисенсорного підходу

§ Дозволяє активізувати всіх дітей, незалежно від їхнього типу сприймання навколишньої дійсності: візуалів, аудіалів, кінестетиків.

§ Допомагає довго утримувати увагу дітей, підсилювати їхній інтерес завдяки використанню методів, орієнтованих на різні канали сприймання, а отже, покращувати сприймання і засвоєння ними інформації.

§ Забезпечує створення у свідомості дитини яскравого цілісного образу, оскільки задіюються різні канали сприймання, а зміст образу охоплює різні зв’язки і стосунки.

§ Сприяє розвитку в дітей цілісного сприймання і формуванню цілісної картини світу.

Умови реалізації

Максимальна реалізація мультисенсорного підходу потребує створення відповідного розвивального середовища:обладнання сенсорної кімнати (дзеркальна куля, лампи кольорів спектру; різнокольорові вогники; аудіозаписи звуків природи; різні тканини), організація “педагогічної пісочниці”, а також використання сучасних інформаційних технологій та сукупності специфічних методів і прийомів.




Переглядів: 1002

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Література | Розвиток етичних уявлень старших дошкільнят

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.024 сек.