МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема: Виховання дисциплінованості і культури поведінки дітей дошкільного віку
План 1. Поняття дисциплінованості і культури поведінки, їх своєрідність у дошкільному віці. 2. Умови виховання дисциплінованості і культури поведінки у дітей. 3. Методика виховання дисциплінованості і культури поведінки у дошкільників. 4. Порушення дисципліни, їх причини, попередження. 5. Дитячі скарги, ставлення до них вихователя.
Література: 1. Т. І. Поніманська. Дошкільна педагогіка. Навчальний посібник. –К., 2004 – с. 241-244. 2. В. А. Суржанська. Виховуємо культуру поведінки. – Х., 2007. – с. 5-8.
"Слухняність, дисциплінованість є не що інше, як широкий загальний результат усієї виховної роботи". А. С. Макаренко
Дисциплінованість – обов'язкове і свідоме підпорядкування своєї поведінки встановленим нормам і правилам громадського порядку. Усвідомленість дітей випливає із наслідування, прикладу дорослих, з досвіду практики життя, а не з глибокої відповідальності. Тому стосовно дошкільнят можна говорити про виховання організованості як першого ступеня свідомої дисципліни. Культура поведінки – сукупність соціально значущих якостей особистості, сталих норм повсякденної поведінки, які грунтуються на нормах моралі та особистісної культури. В основі культури поведінки лежить любов до оточуючих, демократичність у стосунках, інтелігентність, загальнолюдські морально-етичні принципи. Складові культури поведінки 1. Культурно-гігієнічні навички. 2. Культура діяльності: тримати в порядку робоче місце; доводити почату справу до кінця; бережливо ставитись до іграшок, книг, речей, чергувати діяльність з відпочинком. 3. Культура спілкування – знання, навички й уміння будувати свої відносини з іншими людьми відповідно до гуманних норм, вироблених суспільством. В основі цих норм – повага та доброзичливість, використання форм звертання, ввічлива поведінка в суспільних місцях, в побуті. Це і культура мовлення: запас слів, уміння говорити лаконічно, спокійний тон, ввічливе звертання, уміння слухати. Умови виховання дисциплінованості і культури поведінки 1. Авторитет і культура вихователів та батьків. 2. Єдність вимог з боку всіх дорослих. 3. Чіткий режим. 4. Правильна організація обстановки. 5. Атмосфера доброзичливості, активної, цікавої діяльності дітей в групі. 6. Чітке роз'яснення вимог до дитини.
|
||||||||
|