Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема: Виховання дисциплінованості і культури поведінки дітей дошкільного віку

 

План

1. Поняття дисциплінованості і культури поведінки, їх своєрідність у дошкільному віці.

2. Умови виховання дисциплінованості і культури поведінки у дітей.

3. Методика виховання дисциплінованості і культури поведінки у дошкільників.

4. Порушення дисципліни, їх причини, попередження.

5. Дитячі скарги, ставлення до них вихователя.

 

Література:

1. Т. І. Поніманська. Дошкільна педагогіка. Навчальний посібник. –К., 2004 – с. 241-244.

2. В. А. Суржанська. Виховуємо культуру поведінки. – Х., 2007. – с. 5-8.

 

"Слухняність, дисциплінованість є не що інше, як широкий загальний результат усієї виховної роботи".

А. С. Макаренко

 

Дисциплінованість – обов'язкове і свідоме підпорядкування своєї поведінки встановленим нормам і правилам громадського порядку.

Усвідомленість дітей випливає із наслідування, прикладу дорослих, з досвіду практики життя, а не з глибокої відповідальності.

Тому стосовно дошкільнят можна говорити про виховання організованості як першого ступеня свідомої дисципліни.

Культура поведінки – сукупність соціально значущих якостей особистості, сталих норм повсякденної поведінки, які грунтуються на нормах моралі та особистісної культури.

В основі культури поведінки лежить любов до оточуючих, демократичність у стосунках, інтелігентність, загальнолюдські морально-етичні принципи.

Складові культури поведінки

1. Культурно-гігієнічні навички.

2. Культура діяльності: тримати в порядку робоче місце; доводити почату справу до кінця; бережливо ставитись до іграшок, книг, речей, чергувати діяльність з відпочинком.

3. Культура спілкування – знання, навички й уміння будувати свої відносини з іншими людьми відповідно до гуманних норм, вироблених суспільством.

В основі цих норм – повага та доброзичливість, використання форм звертання, ввічлива поведінка в суспільних місцях, в побуті. Це і культура мовлення: запас слів, уміння говорити лаконічно, спокійний тон, ввічливе звертання, уміння слухати.

Умови виховання дисциплінованості і культури поведінки

1. Авторитет і культура вихователів та батьків.

2. Єдність вимог з боку всіх дорослих.

3. Чіткий режим.

4. Правильна організація обстановки.

5. Атмосфера доброзичливості, активної, цікавої діяльності дітей в групі.

6. Чітке роз'яснення вимог до дитини.




Переглядів: 8664

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розвиток етичних уявлень старших дошкільнят | Методика виховання дисциплінованості і культури поведінки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.