Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Керівництво будівельно-конструктивними іграми

Молодша група

Зміст гри – оббудовування іграшки.

Форма гри – гра поряд.

Спочатку не ставлять мети ("Що вийде") – цікавить процес роботи з матеріалом. Розташовують будівлю в горизонтальній площині, швидко руйнують.

Вихователь:

- створює ігрове середовище (кубики, бруски, цеглинки, пластини, призми) – матеріалу повинно бути достатньо;

- після занять споруди самостійно обігруються;

- бере участь в іграх: допомагає, підказує задум, показує спосіб виконання, будує сюжетні будівлі, пропонує разом обіграти їх;

- допомагає організуватися для спільної гри (побудували міст і перевозять вантажі, пасажирів).

Середня група

Діти будують за зразком, за наміченою темою.

Використовують додаткові матеріали.

Прийоми: показ зразка будівлі, будування поряд з вихователем, оцінка будівлі, її аналіз.

Вчать самостійно обирати тему і визначати послідовність будування.

Старша група

Діти будують за малюнком, фото, моделями (споруджена вихователем будівля, обклеєна папером).

Керівництво спрямоване на поєднання інтелектуальної і практичної діяльності. Дітей вчать "читати" зображення (фото, малюнки, схеми), виділяти головне, частини (зоровий аналіз). Ігри – колективні.

Прийоми: порада, аналіз схеми, розгляд альбомів, моделей будівель, використання комплексних сюжетних будівель (кожен виконує самостійно певну операцію), спостереження за будівництвом.

Умови для ігор зі снігом, піском, водою:

1. Пісок (закритий) очищається, поливається, міняється.

2. В кімнаті – ящик на колесах.

3. Водний басейн типу «фонтан».

4. В групі – тазки з водою, фартухи, клейонки (tо+18о+20о).

5. Формочки з виступами (пластмасові, металеві, дерев’яні),

відерця, совочки.

6. Човники, надувні, гумові, пластмасові іграшки, лійки, камінці, мушлі.

Керівництво

- дітей знайомлять з властивостями матеріалу – перетворюється з одного стану в інший;

- малюки – пересипають пісок, переливають воду;

- пізніше – ліплять пиріжки, пасочки;

- старші – будують різні споруди (замок, башта, мости. дороги);

- вихователь показує, будує разом з дітьми (молодші групи);

- в старшій групі – радить, бере участь у змові, допомагає спланувати гру.

 




Переглядів: 3258

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Будівельно-конструктивні ігри | Тема: Театралізовані ігри

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.