Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема: Будівельно-конструктивні ігри

План

1. Особливості будівельних ігор.

2. Умови для розвитку будівельних ігор.

3. Керівництво будівельним іграми дітей дошкільного віку.

4. Ігри з водою, снігом, піском та іншими природними матеріалами.

Література

1. Програма розвитку дитини дошкільного віку "Я у світі". – К., 2014.

2. А. Бурова. Організація ігрової діяльності дітей дошкільного віку. – Тернопіль, 2010 – С. 57-64.

3. Т. І. Поніманська. Дошкільна педагогіка. – К., 2004. – С. 345-351.

Будівельна гра– різновид творчої гри, у якій діти відображають навколишній предметний світ, самостійно зводячи споруди і обігруючи їх.

Змістом будівельної гри є зведення споруди.

Будівельні ігри схожі з сюжетно-рольовими (джерелом гри є навколишнє життя; спільна діяльність, інтереси).

Але є й відмінність: у сюжетно-рольових іграх відображаються явища життя, взаємини між людьми, а в будівельних – різноманітні споруди, техніка.

Умови для розвитку будівельно-конструктивних ігор

1. Місце для будівель.

2. Знання про різноманітні конструкції.

3. Наявність будівельного матеріалу, його розміщення в доступному місці.

4. Наявність додаткових матеріалів та невеликих іграшок.

Види будівельного матеріалу:

- великий будівельний матеріал (куб, циліндр, призма, цеглина);

- настільний матеріал (менший за розміром);

- напівфабрикати (дощечки, коліщата);

- конструктори (ускладнений будматеріал): "Лего", "Мости", "Збери автомобіль".

Завдання керівництва будівельно-конструктивними іграми:

1. Збагачення, розширення уявлень про різноманітні споруди і працю будівельників (екскурсії, спостереження, розгляд альбомів, слайдів).

2. Навчання способів будівництва (під час занять з конструювання).

3. Розвиток конструктивних і творчих здібностей.

4. Виховання самостійності, активності, колективних взаємин, працьовитості.




Переглядів: 8439

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організація чергувань | Керівництво будівельно-конструктивними іграми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.