Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема: Будівельно-конструктивні ігри

План

1. Особливості будівельних ігор.

2. Умови для розвитку будівельних ігор.

3. Керівництво будівельним іграми дітей дошкільного віку.

4. Ігри з водою, снігом, піском та іншими природними матеріалами.

Література

1. Програма розвитку дитини дошкільного віку "Я у світі". – К., 2014.

2. А. Бурова. Організація ігрової діяльності дітей дошкільного віку. – Тернопіль, 2010 – С. 57-64.

3. Т. І. Поніманська. Дошкільна педагогіка. – К., 2004. – С. 345-351.

Будівельна гра– різновид творчої гри, у якій діти відображають навколишній предметний світ, самостійно зводячи споруди і обігруючи їх.

Змістом будівельної гри є зведення споруди.

Будівельні ігри схожі з сюжетно-рольовими (джерелом гри є навколишнє життя; спільна діяльність, інтереси).

Але є й відмінність: у сюжетно-рольових іграх відображаються явища життя, взаємини між людьми, а в будівельних – різноманітні споруди, техніка.

Умови для розвитку будівельно-конструктивних ігор

1. Місце для будівель.

2. Знання про різноманітні конструкції.

3. Наявність будівельного матеріалу, його розміщення в доступному місці.

4. Наявність додаткових матеріалів та невеликих іграшок.

Види будівельного матеріалу:

- великий будівельний матеріал (куб, циліндр, призма, цеглина);

- настільний матеріал (менший за розміром);

- напівфабрикати (дощечки, коліщата);

- конструктори (ускладнений будматеріал): "Лего", "Мости", "Збери автомобіль".

Завдання керівництва будівельно-конструктивними іграми:

1. Збагачення, розширення уявлень про різноманітні споруди і працю будівельників (екскурсії, спостереження, розгляд альбомів, слайдів).

2. Навчання способів будівництва (під час занять з конструювання).

3. Розвиток конструктивних і творчих здібностей.

4. Виховання самостійності, активності, колективних взаємин, працьовитості.




Переглядів: 8601

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організація чергувань | Керівництво будівельно-конструктивними іграми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.