МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема: Будівельно-конструктивні ігриПлан 1. Особливості будівельних ігор. 2. Умови для розвитку будівельних ігор. 3. Керівництво будівельним іграми дітей дошкільного віку. 4. Ігри з водою, снігом, піском та іншими природними матеріалами. Література 1. Програма розвитку дитини дошкільного віку "Я у світі". – К., 2014. 2. А. Бурова. Організація ігрової діяльності дітей дошкільного віку. – Тернопіль, 2010 – С. 57-64. 3. Т. І. Поніманська. Дошкільна педагогіка. – К., 2004. – С. 345-351. Будівельна гра– різновид творчої гри, у якій діти відображають навколишній предметний світ, самостійно зводячи споруди і обігруючи їх. Змістом будівельної гри є зведення споруди. Будівельні ігри схожі з сюжетно-рольовими (джерелом гри є навколишнє життя; спільна діяльність, інтереси). Але є й відмінність: у сюжетно-рольових іграх відображаються явища життя, взаємини між людьми, а в будівельних – різноманітні споруди, техніка. Умови для розвитку будівельно-конструктивних ігор 1. Місце для будівель. 2. Знання про різноманітні конструкції. 3. Наявність будівельного матеріалу, його розміщення в доступному місці. 4. Наявність додаткових матеріалів та невеликих іграшок. Види будівельного матеріалу: - великий будівельний матеріал (куб, циліндр, призма, цеглина); - настільний матеріал (менший за розміром); - напівфабрикати (дощечки, коліщата); - конструктори (ускладнений будматеріал): "Лего", "Мости", "Збери автомобіль". Завдання керівництва будівельно-конструктивними іграми: 1. Збагачення, розширення уявлень про різноманітні споруди і працю будівельників (екскурсії, спостереження, розгляд альбомів, слайдів). 2. Навчання способів будівництва (під час занять з конструювання). 3. Розвиток конструктивних і творчих здібностей. 4. Виховання самостійності, активності, колективних взаємин, працьовитості.
|
||||||||
|