Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Організація чергувань

1. Чіткий розподіл видів чергувань.

2. Добір пар чергових, визначення їх обов’язків.

3. Розподіл обов’язків між черговими в парах.

4. Організація робочого місця.

Добір пар чергових - враховуючи індивідуальні особливості (активного – з пасивним).

Розподіл обов’язків у парах:

- за видами роботи;

- за ділянками роботи.

Колективна праця -організація всіх дітей на виконання одного спільного завдання.

Особливості: спільна мета, розподіл праці між дітьми, колективний результат, колективна відповідальність, залежність одне від одного.

Різновиди колективної праці (Р. Буре):

1. Загальна праця(молодша і середня групи) – об’єднання дітей навколо загальної мети і загального результату праці, а процес праці протікає як індивідуальний (кожна дитина миє одну іграшку).

2. Керівництво загальною працею

· Постановка загальної мети, визначення об’єму роботи, мотивація (чому треба працювати усією групою).

· Організація робочого місця: підбір обладнання, зручне його розташування.

· Показ і пояснення.

· Виконання роботи.

· Оцінка результату: розміщення на одному столі, оцінка якості і об’єму роботи.

3. Спільна праця (старша група) – досягнення колективного результату шляхом проведення послідовних трудових дій над об’єктом праці, який переходить від одного учасника до іншого (ліплення вареників).

Керівництво спільною працею:

1.Постановка мети.

2. Мотивація (суспільно-значима).

3.Планування: склад і послідовність дій, кількість учасників на кожну дію, розподіл роботи між учасниками; підбір обладнання.

4.Виділення і пояснення виконання кожної дії.

5. Виконання роботи (найцікавішу – по черзі ).

6. Оцінка результату.

Причини конфліктів

1. Неправильний розподіл об’єму роботи.

2. Неякісне виконання трудової дії учасником.

3. Затримка роботи інших.

 




Переглядів: 466

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Л.А. Швайка. Організація трудової діяльності в дитячому садку. – Х., 2008. – с. 16-30. | Тема: Будівельно-конструктивні ігри

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.