МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Організація чергувань1. Чіткий розподіл видів чергувань. 2. Добір пар чергових, визначення їх обов’язків. 3. Розподіл обов’язків між черговими в парах. 4. Організація робочого місця. Добір пар чергових - враховуючи індивідуальні особливості (активного – з пасивним). Розподіл обов’язків у парах: - за видами роботи; - за ділянками роботи. Колективна праця -організація всіх дітей на виконання одного спільного завдання. Особливості: спільна мета, розподіл праці між дітьми, колективний результат, колективна відповідальність, залежність одне від одного. Різновиди колективної праці (Р. Буре): 1. Загальна праця(молодша і середня групи) – об’єднання дітей навколо загальної мети і загального результату праці, а процес праці протікає як індивідуальний (кожна дитина миє одну іграшку). 2. Керівництво загальною працею · Постановка загальної мети, визначення об’єму роботи, мотивація (чому треба працювати усією групою). · Організація робочого місця: підбір обладнання, зручне його розташування. · Показ і пояснення. · Виконання роботи. · Оцінка результату: розміщення на одному столі, оцінка якості і об’єму роботи. 3. Спільна праця (старша група) – досягнення колективного результату шляхом проведення послідовних трудових дій над об’єктом праці, який переходить від одного учасника до іншого (ліплення вареників). Керівництво спільною працею: 1.Постановка мети. 2. Мотивація (суспільно-значима). 3.Планування: склад і послідовність дій, кількість учасників на кожну дію, розподіл роботи між учасниками; підбір обладнання. 4.Виділення і пояснення виконання кожної дії. 5. Виконання роботи (найцікавішу – по черзі ). 6. Оцінка результату. Причини конфліктів 1. Неправильний розподіл об’єму роботи. 2. Неякісне виконання трудової дії учасником. 3. Затримка роботи інших.
|
||||||||
|