Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Керівництво включає

1. Підбір літературних творів:

- динамічні, з захоплюючим сюжетом, діалогами, близькі за змістом (казки, вірші, веселі твори).

Спочатку – твори з обмеженими діями.

2. Робота над розумінням образів персонажів:

- читання, розповідання твору;

- прослуховування аудіозапису, перегляд мультфільмів;

- переказ творів з імпровізацією діалогів;

- розгляд ілюстрацій, перегляд театрів;

- спостереження за тваринами, птахами, людьми.

3. Робота над образом:

ü моделювання голосом(голосно, тихо, лагідно – грубо, здивовано, злякано);

ü ігрові вправи (одна дитина говорить за різних персонажів);

ü тренувальні вправи (показати старого дідуся, молодого юнака);

ü колективне відтворення тексту з виконанням ролей.

4. Розподіл ролей.

Молодший вік: вихователь – ведучий, допомагає розподіляти ролі.

Старший вік: є ігровий зачин – діти самостійно організовують ігрову обстановку, домовляються про ролі, беруть участь у виготовленні елементів декорацій, костюмів. Вихователь – рядову роль.

Керівництво в ході гри

- вчимо бачити, чути партнера;

- вчасно подавати репліки;

- вкінці – обговорити гру;

- повторюється гра – 3-4 рази з іншим гравцями;

- старші – драматизують для малюків.

Час для драматизації – 2-га половина дня.

 

Тема: Рухливі ігри

План

1. Значення рухливих ігор.

2. Види рухливих ігор.

3. Керівництво рухливими іграми в різних вікових групах.

Література:

1. Програма розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля". – Тернопіль, 2013.

2. Е. С. Вільчковський, О. І. Курок. Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку. навчальний посібник. – Суми, 2005. – с. 192-207.

Рухливі ігри – це ігри, в яких яскраво виявлена роль рухів.

Значення рухливих ігор:

- задовольняють потребу дитини в рухах, збагачують руховий досвід;

- сприяють удосконаленню основних рухів (бігу, стрибків, метання, ходьби, лазіння);

- розвивають фізичні якості (швидкість, спритність, витривалість, влучність);

- впливають на виховання морально-вольових якостей (свідома дисципліна, товариськість, витримка, чесність, наполегливість);

- ефективно вливають на розумовий розвиток (уточнюють уявлення про різні явища природи, тварин, птахів, комах; розвивають уяву, фантазію, пам'ять, сенсорику, мислення, мовлення);

- є засобом естетичного виховання (використовуються пісні, вірші, музичний супровід).




Переглядів: 753

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Театралізовані ігри | Види рухливих ігор

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.