МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Керівництво включає1. Підбір літературних творів: - динамічні, з захоплюючим сюжетом, діалогами, близькі за змістом (казки, вірші, веселі твори). Спочатку – твори з обмеженими діями. 2. Робота над розумінням образів персонажів: - читання, розповідання твору; - прослуховування аудіозапису, перегляд мультфільмів; - переказ творів з імпровізацією діалогів; - розгляд ілюстрацій, перегляд театрів; - спостереження за тваринами, птахами, людьми. 3. Робота над образом: ü моделювання голосом(голосно, тихо, лагідно – грубо, здивовано, злякано); ü ігрові вправи (одна дитина говорить за різних персонажів); ü тренувальні вправи (показати старого дідуся, молодого юнака); ü колективне відтворення тексту з виконанням ролей. 4. Розподіл ролей. Молодший вік: вихователь – ведучий, допомагає розподіляти ролі. Старший вік: є ігровий зачин – діти самостійно організовують ігрову обстановку, домовляються про ролі, беруть участь у виготовленні елементів декорацій, костюмів. Вихователь – рядову роль. Керівництво в ході гри - вчимо бачити, чути партнера; - вчасно подавати репліки; - вкінці – обговорити гру; - повторюється гра – 3-4 рази з іншим гравцями; - старші – драматизують для малюків. Час для драматизації – 2-га половина дня.
Тема: Рухливі ігри План 1. Значення рухливих ігор. 2. Види рухливих ігор. 3. Керівництво рухливими іграми в різних вікових групах. Література: 1. Програма розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля". – Тернопіль, 2013. 2. Е. С. Вільчковський, О. І. Курок. Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку. навчальний посібник. – Суми, 2005. – с. 192-207. Рухливі ігри – це ігри, в яких яскраво виявлена роль рухів. Значення рухливих ігор: - задовольняють потребу дитини в рухах, збагачують руховий досвід; - сприяють удосконаленню основних рухів (бігу, стрибків, метання, ходьби, лазіння); - розвивають фізичні якості (швидкість, спритність, витривалість, влучність); - впливають на виховання морально-вольових якостей (свідома дисципліна, товариськість, витримка, чесність, наполегливість); - ефективно вливають на розумовий розвиток (уточнюють уявлення про різні явища природи, тварин, птахів, комах; розвивають уяву, фантазію, пам'ять, сенсорику, мислення, мовлення); - є засобом естетичного виховання (використовуються пісні, вірші, музичний супровід).
|
||||||||
|