МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Види рухливих ігорЗа змістом: - сюжетні; - несюжетні (ігрові вправи); - ігри з елементами спорту (городки, баскетбол, футбол, хокей). За ступенем фізичного навантаження: - великої (зі стрибками, бігом); - середньої (метання, підлізання); - малої рухливості (ходьба, почергове виконання рухів). Структура гри 1. Зміст. 2. Правила. 3. Ігрові дії. 4. Результат. Керівництво рухливими іграми 1. Правильний підбір ігор згідно віку, сезону, місця проведення, інтересів дітей, місця в режимі дня. 2. Добре вивчити зміст і правила гри, текст вірша чи пісні, рухи. 3. Підготувати атрибути (обручі, скакалки, м'ячі, шапочки-маски). 4. Розмітити майданчик (при потребі). 5. Зацікавити дітей (спостереження за птахами, тваринами, загадка, віршик). 6. Розміщують дітей у те положення, з якого вони починатимуть гру (коло, півколо, шеренгу). 7. Пояснення змісту гри: виразне, зрозуміле, лаконічне, емоційне. 8. Іноді слід показати деякі рухи (кидання м'яча, стрибки), або виконання правила. 9. Якщо гра проводиться вперше – докладно пояснюють правила. При повторному проведенні – нагадують їх. 10. Після пояснення слід закріпити зміст і правила гри за допомогою запитань. 11. Вибір ведучого: призначає вихователь; вибирають діти; використовується лічилка. 12. Гра починається за умовним сигналом (змах прапорцем, свисток, слово вихователя). 13. В молодшій групі зміст і правила розкриваються в ході гри. Дозування – 6-8 хвилин, повторення – 3-5 разів. 14. В середній групі дозування – 8-10 хвилин, 3-5 разів повторення. 15. В старшій групі: тривалість гри – 10-12 хвилин, повторення – 4-6 разів. Нові ігри повторюються 3-4 дні підряд.
|
||||||||
|