Тема: Іграшка – засіб розвитку гри
План
1. Історія виникнення і створення іграшки.
2. Освітньо-виховне значення іграшки.
3. Види іграшок, їх характеристика.
4. Вимоги до іграшок.
5. Підбір іграшок для дітей різного віку, їх розміщення і зберігання.
6. Методика внесення нової іграшки.
7. Українська іграшка, її педагогічна цінність.
Література:
1. С.Русова. Теорія і практика дошкільного виховання. – Львів, 1993 р.
2. А.С.Макаренко. Гра /Історія дошкільної педагогіки. Хрестоматія /Упор. З.Н.Борисова. – К., 2006. – с. 365-375.
3. Т.І.Поніманська. Дошкільна педагогіка. Навчальний посібник. – К., 2009. – с. 313-325.
Іграшка – предмет, призначений для дитячої гри, засіб гри, її об’єкт.
Перші іграшки створили діти, а дорослі допомагали виготовити складніші іграшки.
До створення іграшки спонукало бажання пізнати світ, наслідування.
Перші іграшки близькі до знарядь праці, пристосованих до сил дитини.
За змістом іграшка є відтворенням у спрощеному вигляді і в узагальненій формі предметів з життя і діяльності суспільства (видозмінене знаряддя праці).
Спочатку іграшка носила тренувальну функцію (гра «В полювання»).
Пізніше вона набула розважальної функції (тварини, птахи, люди).
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|