Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Значення іграшки

1. Сприяє розширенню інтересу до предметів і явищ.

2. Розвиває самостійність, дружні взаємини, вміння узгоджувати дії.

3. Стимулює до конструктивних дій, розвиває творчу уяву.

4. Моторні іграшки розвивають рухи, фізичні якості, дрібні м’язи.

5. Як твір мистецтва іграшка сприяє естетичному вихованню.

6. Допомагає вдосконалювати трудові навички і вміння.

Великого значення іграшці – С.Ф.Русова, А.С.Макаренко.

«Нічого так не потребує дитина, як можливості вільно гратися, через що в дитячому садку повинна бути досить велика кількість цяцьок, щоби кожна дитина могла бавитися згідно своїх бажань і нахилів. Для дівчаток – ляльки, щоб самі шили одяг, робили меблі».

«Краще, щоб виграшки для дітей були зв’язані з рухами (возити, кидати). Треба заводити різних звірят, щоб привчати дітей до догляду за ними і до лагідного з ними поводження».

«Щоб діти берегли іграшки, знали їх порядок, спільно гралися. Щоби забавки були міцні і гарно зроблені».

«Важливо – народні забавки. Вони дуже забавні, характерні для даної місцевості, а, отже, дуже бажані для національного дитячого садка».

С.Русова

А.С.Макаренко («Гра») назвав іграшку «матеріальним центром гри». Виділив 3 типи іграшок: готова, напівготова (конструктори), іграшка-матеріал (пісок, глина, природний матеріал). Особливо цінував третій тип.

Види іграшок за ступенем готовності:


- готові;

- збирно-розбірні;

- напівфабрикати;

- матеріали для саморобок.


За матеріалом:


- з дерева;

- тканини та хутра;

- паперу;

- гуми;

- пластмаси;

- металу.


За розміром:

- дрібні – до 10 см.;

- середні (співрозмірні руці дитини);

- великогабаритні – від 35 см.

За художньо-образним рішенням:

- умовні;

- прототипові (персонажі казок);

- реалістичні.

За змістом:

1. Сюжетно-образні: люди, тварини, предмети побуту.

Лялька – зображення людини, що виступає в ролі партнера по грі.

Вимоги: динамічна, проста, різного розміру і типу, передає образи людей різних професій.

Для ігор з лялькою: меблі, посуд, одяг, білизна, предмети побуту.

Особливе місце – персонажі казок: Червона Шапочка, Мальвіна, Буратіно, Черепашки-Ніндзя (в іграх-драматизаціях).

2. Спортивно-моторні (діляться на групи):

- для розвитку сенсорного апарату, дрібних м’язів кисті, пальців;

- для зміцнення м’язів передпліччя, плеча, рук (серсо, обручі, м’ячі, кеглі);

- для бігу, стрибків, м’язів ніг (скакалки, каталки, велосипед);

- для групових ігор (баскетбол, крокет, пінг-понг).

3. Дидактичні- для навчання, сенсорного і розумового виховання:

- настільно-друковані (лото, кубики);

- музичні (піаніно, дудка, металофон);

- збірно-розбірні.

4. Іграшки-забави – рух, гумор (крокуючий бичок, танцююче порося, ведмідь, зайчики, які б’ють в тарілочки).

5. Саморобки– виготовлені дітьми чи дорослими (розвивають фантазію, творче мислення).

6. Театральні– Петрушка, театри.

7. Ялинкові прикраси.

8. Технічні(пружина, інерційний двигун, дистанційне керування, батарейки):

- засоби пересування;

- техніка праці;

- засоби зв’язку;

- кінопроектор, ноутбук.

9. Народні –дерев’яні, глиняні, з соломи, картоплі, сиру, ганчір’я та ін.




Переглядів: 1365

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Іграшка – засіб розвитку гри | Вимоги до іграшок.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.