Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вимоги до іграшок.

Педагогічні:

1. Змістовність (відображають позитивні явища, викликають добрі почуття).

2. Педагогічна цінність (спонукає до спільних дій, збуджує активність, виховує дружні взаємини).

3. Відповідність віку.

4. Реалістичність зображення.

5. Динамічність, рухливість.

6. Міцність.

7. Весела, потішна, гумористична.

8. Художня виразність (поєднання конструкції, форми, кольору).

Гігієнічні вимоги:

1. Виготовлена з нешкідливого матеріалу.

2. Пофарбована стійкими і безпечними фарбами.

3. Легко піддаватися обробці.

4. Бути безпечною для життя і здоров’я дитини.

Вимоги до зберігання іграшок

- доступність і можливість самостійно користуватися;

- загальний порядок, збереження привабливості;

- підтримання дітьми порядку в іграшковому господарстві, бережливе ставлення до іграшок;

- постійне місце для різних іграшок:

o великий будматеріал – на нижніх полицях;

o сюжетні іграшки - на середніх;

o настільно-друковані – на верхніх;

o музичні – в засклених шафах (якість звуку);

o щоб одні іграшки не закривали інших;

o для дидактичних іграшок (дрібних): таця, кошик, коробка.

o ігрові осередки – по всій кімнаті.

Методика внесення нової іграшки

1. Нова іграшка – свято, радісна подія.

2. Показати позитивне ставлення до іграшки-людини, тваринки.

3. Привернути увагу до предмета: показати характерні ознаки і властивості, призначення, пособи дії.

4. Ввести в гру і обіграти разом з дітьми.

5. Попередити, щоб берегли іграшку.

6. Якщо лялька – маловідомий образ, показати іграшки-супутники (одяг, предмети побуту, праці).

7. Перед появою забави – заінтригувати.

8. Від імені ляльки розповісти, звідки вона прийшла, де і як жила.

Українські іграшкові промисли:

- Косівські і кутські керамічні і сирні іграшки.

- Яворівські: дерев’яні (меблі, візочки).

- Опішнянські керамічні.

- Петриківські керамічні.

- Черкаські і Київські керамічні.

Тема: Роль сім’ї у вихованні дітей

План

1. Роль сім’ї у вихованні дитини.

2. Функції сім’ї. Типи взаємин в сім’ї.

3. Народна педагогіка про провідні напрямки родинного виховання.

4. A.C. Макаренко про умови сімейного виховання.

5. Завдання ДНЗ у роботі з батьками.

6. Умови успішної роботи ДНЗ з сім’єю.

Література

А.С. Макаренко. Про батьківський авторитет /Історія дошкільної педагогіки. Хрестоматія. – Упор. З.Н. Борисова. – К., 2006/.




Переглядів: 5087

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Значення іграшки | Т.І. Поніманська. Дошкільна педагогіка. Навчальний посібник. – К., 2004. – с. 409-422.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.