Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Типи взаємин в сім’ї

1. Диктат: жорстка регламентація поведінки дитини, суворий контроль за нею, покарання (або нагороди).

2. Опіка: батьки все вирішують за дитину, задовольняють всі її потреби й примхи.

3. Мирне співіснування на засадах невтручання: дистанція, мінімальні вимоги до поведінки.

4. Співробітництво (найпродуктивніша тактика): батьки - соратники дітей, щирі, без недовіри, таємниць; діти не бояться експериментувати, самостійні, ініціативні.

Народна педагогіка про провідні напрями виховання:

1) розумове та моральне виховання ("Розум - найбільше багатство", "Мораль чиста - краще всякого намиста");

2) народна педагогіка також грунтується на праці: ("Без труда нема добра", «Праця людину годує, а лінь марнує»);

3) вона ставить на важливе місце і піклування про здоров’я:(«Нема щастя без здоров'я», «В здоровому тілі - здоровий дух»);

4) народна педагогіка прагне також навчити дитину бачити красу, збудити прагнення до створення краси.

Умови правильного сімейного виховання (за А. С. Макаренком):

1. Культура побуту в сім’ї (повага один до одного всіх членів сім’ї, розумна організація всього життя).

2. Знання вікових та індивідуальних особливостей дитини.

3. Авторитет і особистий приклад батьків (глибока повага дітей до батьків, добровільне і свідоме виконання вимог, прагнення наслідувати їх).

4. Педагогічна культура батьків.

Завдання ДНЗ в роботі з батьками:

1) показувати батькам їхню першочергову роль у вихованні дітей. Допомога у вихованні дітей;

2) розкривати роль дошкільних навчальних закладів;

3) допомагати усвідомлювати важливість періоду дошкільного дитинства та його особливості;

4) залучати батьків до активної участі у створенні умов для різноманітної діяльності дітей;

5) ознайомлювати родину зі специфікою розвитку, виховання й навчання дошкільнят;

6) забезпечення єдності у вихованні дітей;

7) вивчення, узагальнення і поширення кращого досвіду сімейного виховання.

Умови успішної роботи ДНЗ з сім’єю:

1) вивчення виховного потенціалу сім’ї;

2) систематичність роботи;

3) атмосфера співробітництва, доброзичливості;

4) відповідальність і єдність виховної роботи.

 

Тема: Основні форми педагогізації батьків

План

1. Індивідуальні форми роботи з батьками.

2. Форми роботи з колективом батьків.

3. Наочно – інформаційні форми роботи.

4. Батьківський комітет у ДНЗ.

5. Педагогічна пропаганда серед населення.

Література

3. Т.І. Поніманська. Дошкільна педагогіка. Навчальний посібник. – К., 2004. – с. 424-426.

4. Л.С. Сухарєва. Піклуємось разом. Робота з батьками дошкільників. – Х., 2008.




Переглядів: 1312

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Т.І. Поніманська. Дошкільна педагогіка. Навчальний посібник. – К., 2004. – с. 409-422. | Форми роботи ДНЗ з батьками

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.