МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Типи взаємин в сім’ї1. Диктат: жорстка регламентація поведінки дитини, суворий контроль за нею, покарання (або нагороди). 2. Опіка: батьки все вирішують за дитину, задовольняють всі її потреби й примхи. 3. Мирне співіснування на засадах невтручання: дистанція, мінімальні вимоги до поведінки. 4. Співробітництво (найпродуктивніша тактика): батьки - соратники дітей, щирі, без недовіри, таємниць; діти не бояться експериментувати, самостійні, ініціативні. Народна педагогіка про провідні напрями виховання: 1) розумове та моральне виховання ("Розум - найбільше багатство", "Мораль чиста - краще всякого намиста"); 2) народна педагогіка також грунтується на праці: ("Без труда нема добра", «Праця людину годує, а лінь марнує»); 3) вона ставить на важливе місце і піклування про здоров’я:(«Нема щастя без здоров'я», «В здоровому тілі - здоровий дух»); 4) народна педагогіка прагне також навчити дитину бачити красу, збудити прагнення до створення краси. Умови правильного сімейного виховання (за А. С. Макаренком): 1. Культура побуту в сім’ї (повага один до одного всіх членів сім’ї, розумна організація всього життя). 2. Знання вікових та індивідуальних особливостей дитини. 3. Авторитет і особистий приклад батьків (глибока повага дітей до батьків, добровільне і свідоме виконання вимог, прагнення наслідувати їх). 4. Педагогічна культура батьків. Завдання ДНЗ в роботі з батьками: 1) показувати батькам їхню першочергову роль у вихованні дітей. Допомога у вихованні дітей; 2) розкривати роль дошкільних навчальних закладів; 3) допомагати усвідомлювати важливість періоду дошкільного дитинства та його особливості; 4) залучати батьків до активної участі у створенні умов для різноманітної діяльності дітей; 5) ознайомлювати родину зі специфікою розвитку, виховання й навчання дошкільнят; 6) забезпечення єдності у вихованні дітей; 7) вивчення, узагальнення і поширення кращого досвіду сімейного виховання. Умови успішної роботи ДНЗ з сім’єю: 1) вивчення виховного потенціалу сім’ї; 2) систематичність роботи; 3) атмосфера співробітництва, доброзичливості; 4) відповідальність і єдність виховної роботи.
Тема: Основні форми педагогізації батьків План 1. Індивідуальні форми роботи з батьками. 2. Форми роботи з колективом батьків. 3. Наочно – інформаційні форми роботи. 4. Батьківський комітет у ДНЗ. 5. Педагогічна пропаганда серед населення. Література 3. Т.І. Поніманська. Дошкільна педагогіка. Навчальний посібник. – К., 2004. – с. 424-426. 4. Л.С. Сухарєва. Піклуємось разом. Робота з батьками дошкільників. – Х., 2008.
|
||||||||
|