Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Типи взаємин в сім’ї

1. Диктат: жорстка регламентація поведінки дитини, суворий контроль за нею, покарання (або нагороди).

2. Опіка: батьки все вирішують за дитину, задовольняють всі її потреби й примхи.

3. Мирне співіснування на засадах невтручання: дистанція, мінімальні вимоги до поведінки.

4. Співробітництво (найпродуктивніша тактика): батьки - соратники дітей, щирі, без недовіри, таємниць; діти не бояться експериментувати, самостійні, ініціативні.

Народна педагогіка про провідні напрями виховання:

1) розумове та моральне виховання ("Розум - найбільше багатство", "Мораль чиста - краще всякого намиста");

2) народна педагогіка також грунтується на праці: ("Без труда нема добра", «Праця людину годує, а лінь марнує»);

3) вона ставить на важливе місце і піклування про здоров’я:(«Нема щастя без здоров'я», «В здоровому тілі - здоровий дух»);

4) народна педагогіка прагне також навчити дитину бачити красу, збудити прагнення до створення краси.

Умови правильного сімейного виховання (за А. С. Макаренком):

1. Культура побуту в сім’ї (повага один до одного всіх членів сім’ї, розумна організація всього життя).

2. Знання вікових та індивідуальних особливостей дитини.

3. Авторитет і особистий приклад батьків (глибока повага дітей до батьків, добровільне і свідоме виконання вимог, прагнення наслідувати їх).

4. Педагогічна культура батьків.

Завдання ДНЗ в роботі з батьками:

1) показувати батькам їхню першочергову роль у вихованні дітей. Допомога у вихованні дітей;

2) розкривати роль дошкільних навчальних закладів;

3) допомагати усвідомлювати важливість періоду дошкільного дитинства та його особливості;

4) залучати батьків до активної участі у створенні умов для різноманітної діяльності дітей;

5) ознайомлювати родину зі специфікою розвитку, виховання й навчання дошкільнят;

6) забезпечення єдності у вихованні дітей;

7) вивчення, узагальнення і поширення кращого досвіду сімейного виховання.

Умови успішної роботи ДНЗ з сім’єю:

1) вивчення виховного потенціалу сім’ї;

2) систематичність роботи;

3) атмосфера співробітництва, доброзичливості;

4) відповідальність і єдність виховної роботи.

 

Тема: Основні форми педагогізації батьків

План

1. Індивідуальні форми роботи з батьками.

2. Форми роботи з колективом батьків.

3. Наочно – інформаційні форми роботи.

4. Батьківський комітет у ДНЗ.

5. Педагогічна пропаганда серед населення.

Література

3. Т.І. Поніманська. Дошкільна педагогіка. Навчальний посібник. – К., 2004. – с. 424-426.

4. Л.С. Сухарєва. Піклуємось разом. Робота з батьками дошкільників. – Х., 2008.




Переглядів: 1245

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Т.І. Поніманська. Дошкільна педагогіка. Навчальний посібник. – К., 2004. – с. 409-422. | Форми роботи ДНЗ з батьками

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.