МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема: Наступність у роботі ДНЗ і школиПлан 1. Поняття наступності в роботі ДНЗ і школи, її необхідність. 2. Показники психологічної готовності дітей до навчання в школі. 3. Форми зв'язку ДНЗ і школи. 4. Виховання в дітей старшого дошкільного віку інтересу до школи і навчання. Література 1. Л. І. Ієговська. Підготовка 6-річок до навчання. – Х., 2007. 2. Т. І. Поніманська. Дошкільна педагогіка. Навчальний посібник – К., 2004. – с. 427-433.
Наступність – змістовний двохсторонній зв'язок, який передбачає спрямованість навчально-виховної роботи в ДНЗ на вимоги школи та опору школи на досягнутий старшими дошкільниками рівень розвиненості, навченості та вихованості і активне використання його в освітньо-виховного процесу. Умови для здійснення наступності 1. Державний і суспільних характер освіти. 2. Єдність і наступність між усіма типами навчальних закладів. Напрямки наступності 1. Наступність у змісті, формах і методах освітньо-виховної роботи. 2. Наступність педагогічних вимог і умов виховання дітей. Психологічні закономірності розвитку шестирічок 1. Протиріччя між зрослими інтелектуальними потребами і "дошкільними" засобами їх задоволення. 2. Готовність прийняти новий соціальний статус школяра. 3. Загострена сензитвність (чутливість) до засвоєння морально-психологічних норм і правил поведінки. 4. Готовність до оволодіння цілями і способами систематичного навчання ("Здатність до навчання"). Готовність до навчання в школі 1. Фізична: міцне здоров'я, загартованість, витривалість. координація рухів, добре розвинені м'язи руки. 2. Психологічна: а) спеціальна готовність (спеціальні знання, уміння, навички з математики, грамоти); б) загальна психологічна готовність.
|
||||||||
|