Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Показники готовності до школи

1. Інтелектуальна готовність (розумова):

1) достатній рівень розвитку пізнавальної діяльності (довільність уваги, мислення, пам'яті, їх якості);

2) оволодіння раціональними способами обстеження ознак предметів, уміння користуватися сенсорними еталонами;

3) розвиток мислительних процесів: аналіз, порівняння, узагальнення, умовисновки;

4) якість засвоєння знань: точність. повнота, системність. здатність самостійно ними оперувати;

5) оволодіння елементами навчальної діяльності.

Структура навчальної діяльності:

1) вміння виділити навчальне завдання і перетворити його в самостійну мету діяльності;

2) вміння самостійно шукати шляхи виконання завдання;

3) вміння оцінювати свою діяльність шляхом самооцінки (порівнювати виконання завдання з поясненням, зразком вихователя).

2. Мотиваційна готовність – прагнення до навчання, бажання бути школярем:

1) уявлення про навчання як важливу і відповідальну діяльність;

2) розвиток пізнавального інтересу до навколишнього (проблемні ситуації, розвивальні ігри, ребуси, головоломки, елементарні досліди, творчі завдання).

3. Готовність у сфері спілкування (комунікативна):

1) вміння увійти в дитяче товариство, діяти спільно, поступатися чимось;

2) особистісні форми спілкування з дорослими (не залежні від конкретних ситуацій);

3) здатність розрізняти функції дорослого в різних ситуаціях спілкування (на вулиці, в своєму домі, в чужому будинку);

4) виявлення адекватного ставлення і до дорослого – вчителя.

Вихователь повинен здійснювати:

- ситуативно-ділове спілкування;

- позаситуативно-пізнавальне спілкування;

- особистісне (під час занять, в побуті, в іграх, на прогулянках).

4. Емоційно-вольова готовність – почуття радості від навчання, радісного очікування шкільного життя, а також формування здатності керувати своєю поведінкою, вчинками, наполегливість, вольова поведінка.

Формування емоційної готовності:

- включення дітей в діяльність, яка активізує як мислення, так і почуття: екскурсії до школи, бесіди, розповіді дорослих про улюблених вчителів;

- спілкування з першокласниками;

- твори про школу;

- гра в "школу";

- спільні свята, ігри, праця.

Формування вольової готовності:

1) розвиток основних елементів вольової дії: здатність поставити ціль, прийняти рішення, накреслити план дії, виконати його, прикласти зусилля в переборенні труднощів, оцінити результат;

2) виховання мотивів досягнення мети;

3) виховання організованості, дисциплінованості.




Переглядів: 774

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Наступність у роботі ДНЗ і школи | Форми зв'язку ДНЗ і школи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.