Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Показники готовності до школи

1. Інтелектуальна готовність (розумова):

1) достатній рівень розвитку пізнавальної діяльності (довільність уваги, мислення, пам'яті, їх якості);

2) оволодіння раціональними способами обстеження ознак предметів, уміння користуватися сенсорними еталонами;

3) розвиток мислительних процесів: аналіз, порівняння, узагальнення, умовисновки;

4) якість засвоєння знань: точність. повнота, системність. здатність самостійно ними оперувати;

5) оволодіння елементами навчальної діяльності.

Структура навчальної діяльності:

1) вміння виділити навчальне завдання і перетворити його в самостійну мету діяльності;

2) вміння самостійно шукати шляхи виконання завдання;

3) вміння оцінювати свою діяльність шляхом самооцінки (порівнювати виконання завдання з поясненням, зразком вихователя).

2. Мотиваційна готовність – прагнення до навчання, бажання бути школярем:

1) уявлення про навчання як важливу і відповідальну діяльність;

2) розвиток пізнавального інтересу до навколишнього (проблемні ситуації, розвивальні ігри, ребуси, головоломки, елементарні досліди, творчі завдання).

3. Готовність у сфері спілкування (комунікативна):

1) вміння увійти в дитяче товариство, діяти спільно, поступатися чимось;

2) особистісні форми спілкування з дорослими (не залежні від конкретних ситуацій);

3) здатність розрізняти функції дорослого в різних ситуаціях спілкування (на вулиці, в своєму домі, в чужому будинку);

4) виявлення адекватного ставлення і до дорослого – вчителя.

Вихователь повинен здійснювати:

- ситуативно-ділове спілкування;

- позаситуативно-пізнавальне спілкування;

- особистісне (під час занять, в побуті, в іграх, на прогулянках).

4. Емоційно-вольова готовність – почуття радості від навчання, радісного очікування шкільного життя, а також формування здатності керувати своєю поведінкою, вчинками, наполегливість, вольова поведінка.

Формування емоційної готовності:

- включення дітей в діяльність, яка активізує як мислення, так і почуття: екскурсії до школи, бесіди, розповіді дорослих про улюблених вчителів;

- спілкування з першокласниками;

- твори про школу;

- гра в "школу";

- спільні свята, ігри, праця.

Формування вольової готовності:

1) розвиток основних елементів вольової дії: здатність поставити ціль, прийняти рішення, накреслити план дії, виконати його, прикласти зусилля в переборенні труднощів, оцінити результат;

2) виховання мотивів досягнення мети;

3) виховання організованості, дисциплінованості.




Переглядів: 706

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Наступність у роботі ДНЗ і школи | Форми зв'язку ДНЗ і школи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.