МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Показники готовності до школи1. Інтелектуальна готовність (розумова): 1) достатній рівень розвитку пізнавальної діяльності (довільність уваги, мислення, пам'яті, їх якості); 2) оволодіння раціональними способами обстеження ознак предметів, уміння користуватися сенсорними еталонами; 3) розвиток мислительних процесів: аналіз, порівняння, узагальнення, умовисновки; 4) якість засвоєння знань: точність. повнота, системність. здатність самостійно ними оперувати; 5) оволодіння елементами навчальної діяльності. Структура навчальної діяльності: 1) вміння виділити навчальне завдання і перетворити його в самостійну мету діяльності; 2) вміння самостійно шукати шляхи виконання завдання; 3) вміння оцінювати свою діяльність шляхом самооцінки (порівнювати виконання завдання з поясненням, зразком вихователя). 2. Мотиваційна готовність – прагнення до навчання, бажання бути школярем: 1) уявлення про навчання як важливу і відповідальну діяльність; 2) розвиток пізнавального інтересу до навколишнього (проблемні ситуації, розвивальні ігри, ребуси, головоломки, елементарні досліди, творчі завдання). 3. Готовність у сфері спілкування (комунікативна): 1) вміння увійти в дитяче товариство, діяти спільно, поступатися чимось; 2) особистісні форми спілкування з дорослими (не залежні від конкретних ситуацій); 3) здатність розрізняти функції дорослого в різних ситуаціях спілкування (на вулиці, в своєму домі, в чужому будинку); 4) виявлення адекватного ставлення і до дорослого – вчителя. Вихователь повинен здійснювати: - ситуативно-ділове спілкування; - позаситуативно-пізнавальне спілкування; - особистісне (під час занять, в побуті, в іграх, на прогулянках). 4. Емоційно-вольова готовність – почуття радості від навчання, радісного очікування шкільного життя, а також формування здатності керувати своєю поведінкою, вчинками, наполегливість, вольова поведінка. Формування емоційної готовності: - включення дітей в діяльність, яка активізує як мислення, так і почуття: екскурсії до школи, бесіди, розповіді дорослих про улюблених вчителів; - спілкування з першокласниками; - твори про школу; - гра в "школу"; - спільні свята, ігри, праця. Формування вольової готовності: 1) розвиток основних елементів вольової дії: здатність поставити ціль, прийняти рішення, накреслити план дії, виконати його, прикласти зусилля в переборенні труднощів, оцінити результат; 2) виховання мотивів досягнення мети; 3) виховання організованості, дисциплінованості.
|
||||||||
|