МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Форми зв'язку ДНЗ і школиМіж вчителями і вихователями 1. Інформаційно-освітній аспект – взаємне ознайомлення із завданнями та змістом програм, особливостями розвитку дітей: - спільні педради; - семінари-практикуми з вивчення програми; - обмін лекціями (про вікові особливості). 2. Методичний аспект – взаємне ознайомлення з методами і формами роботи: - взаємовідвідування уроків та занять; - проведення відкритих уроків та занять; - семінари-практикуми з окремих методик; - спільні педради по обміну досвідом; - спільні методичні наради. 3. Практичний аспект – знайомство вчителів з майбутніми учнями і спостереження вихователів за вихованцями: - спостереження вчителів за дітьми під час занять; - бесіди вчителів з вихователями про дітей; - знайомство з характеристикою психолога; - відвідування вихователем уроків у 1 класі; - бесіди вихователя з учителем про успіхи дітей. Зв'язок між колективами дітей 1) участь старших дошкільників у святі знань; 2) екскурсії до школи; 3) спільні свята, ігри, праця. Виховання в старших дошкільників інтересу до школи та навчання 1. Читання книжок про школу. 2. Ознайомлення з правилами поведінки учня. 3. Екскурсії до школи (2-3): стінгазета, бібліотека, спортзал; 4. Розповіді про школу: режим, домашні завдання, правила поведінки. 5. Участь у Святі Знань. 6. Ігри на тему шкільного життя. 7. Випускне Свято. 8. Під час занять – підкреслити, що завдання подібні до шкільних, тому треба старанно виконувати. 9. Застосовуються подібні до шкільних прийоми роботи: слухати і продовжити відповідь товариша. 10. Під час одягання, роздягання – швидко все робити, бо в школі ніхто не допомагає. 11. Радісне очікування, приємні враження. 12. Свято переходу до старшої групи (найстарші – приклад для інших).
ДОДАТКИ Додаток 1 II-га молодша група Тема: режимні процеси в першу половину дня Зміст роботи 1. Прийом дітей: 1) спілкування вихователя з дітьми; 2) рухлива гра «Зайчик сірий умивається»; 3) індивідуальна робота з малювання; 4) доручення полити рослини; 5) бесіда про охайність; 6) самостійні ігри. 2. Ранкова гімнастика. 3. Підготовка до сніданку (гігієнічні процедури, сервірування столу). 4. Сніданок. 5. Підготовка до прогулянки. 6. Прогулянка: 1) спостереження за деревами; 2) рухлива гра « У ведмедя у бору»; 3) доручення прибрати доріжку, годувати пташок; 4) індивідуальна робота з фізкультури; 5) самостійні ігри на спорудах, з іграшками; 6) дидактична гра «Мама і дитинчата». 7. Підготовка до обіду, обід (аналогічно сніданку).
|
||||||||
|