Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Форми зв'язку ДНЗ і школи

Між вчителями і вихователями

1. Інформаційно-освітній аспект – взаємне ознайомлення із завданнями та змістом програм, особливостями розвитку дітей:

- спільні педради;

- семінари-практикуми з вивчення програми;

- обмін лекціями (про вікові особливості).

2. Методичний аспект – взаємне ознайомлення з методами і формами роботи:

- взаємовідвідування уроків та занять;

- проведення відкритих уроків та занять;

- семінари-практикуми з окремих методик;

- спільні педради по обміну досвідом;

- спільні методичні наради.

3. Практичний аспект – знайомство вчителів з майбутніми учнями і спостереження вихователів за вихованцями:

- спостереження вчителів за дітьми під час занять;

- бесіди вчителів з вихователями про дітей;

- знайомство з характеристикою психолога;

- відвідування вихователем уроків у 1 класі;

- бесіди вихователя з учителем про успіхи дітей.

Зв'язок між колективами дітей

1) участь старших дошкільників у святі знань;

2) екскурсії до школи;

3) спільні свята, ігри, праця.

Виховання в старших дошкільників інтересу до школи та навчання

1. Читання книжок про школу.

2. Ознайомлення з правилами поведінки учня.

3. Екскурсії до школи (2-3): стінгазета, бібліотека, спортзал;

4. Розповіді про школу: режим, домашні завдання, правила поведінки.

5. Участь у Святі Знань.

6. Ігри на тему шкільного життя.

7. Випускне Свято.

8. Під час занять – підкреслити, що завдання подібні до шкільних, тому треба старанно виконувати.

9. Застосовуються подібні до шкільних прийоми роботи: слухати і продовжити відповідь товариша.

10. Під час одягання, роздягання – швидко все робити, бо в школі ніхто не допомагає.

11. Радісне очікування, приємні враження.

12. Свято переходу до старшої групи (найстарші – приклад для інших).

 


 

ДОДАТКИ

Додаток 1

II-га молодша група

Тема: режимні процеси в першу половину дня

Зміст роботи

1. Прийом дітей:

1) спілкування вихователя з дітьми;

2) рухлива гра «Зайчик сірий умивається»;

3) індивідуальна робота з малювання;

4) доручення полити рослини;

5) бесіда про охайність;

6) самостійні ігри.

2. Ранкова гімнастика.

3. Підготовка до сніданку (гігієнічні процедури, сервірування столу).

4. Сніданок.

5. Підготовка до прогулянки.

6. Прогулянка:

1) спостереження за деревами;

2) рухлива гра « У ведмедя у бору»;

3) доручення прибрати доріжку, годувати пташок;

4) індивідуальна робота з фізкультури;

5) самостійні ігри на спорудах, з іграшками;

6) дидактична гра «Мама і дитинчата».

7. Підготовка до обіду, обід (аналогічно сніданку).




Переглядів: 774

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Показники готовності до школи | Програмовий зміст

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.