Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Програмовий зміст

Продовжувати формувати елементи культури мовлення (уважно слухати, говорити ввічливо, приязно спілкуватись між собою, вживати слова ввічливості: вітатися, дякувати за послугу). Вдосконалювати ходьбу по колу та вміння узгоджувати рухи зі словами в грі «Зайчик сірий умивається». Вправляти Давида, Артема, Яну в малюванні морквинки. Виховувати інтерес до малювання. Вправляти у виконанні трудових доручень (поливати рослини, підмітати доріжку, погодувати птахів). Виховувати наполегливість, інтерес до трудової діяльності. Формувати навички культури поведінки (вітатися, дякувати, організовано вести себе за столом, ввічливо розмовляти з ровесниками та дорослими). Розвивати культурно - гігієнічні навички: стежити за чистотою рук і обличчя, ретельно мити руки з милом, насухо їх витирати; їсти охайно, вірно користуватися столовими приборами. Підчас спостереження закріплювати уявлення про зиму, її ознаки (холодно, мороз, сніг, бурульки, пташки голодні). Розвивати спостережливість, зв'язне мовлення. Виховувати інтерес до явищ природи, бажання піклуватися про птахів. Розвивати біг у грі «У ведмедя у бору». Закріпити назви тварин та їх дитинчат у грі «Мама та дитинчата». Виховувати бережливе ставлення до тварин. Вдосконалювати вміння самостійно одягатись та роздягатись в правильній послідовності, охайно складати одяг, дякувати за послугу. Виховувати самостійність, охайність. Підчас самостійної діяльності вправляти в умінні конструктивно заповнювати вільний час, змістовно його проводити. Виховувати культуру почуттів: виразно виражати позитивне ставлення до ровесників, стримувати недоброзичливі прояви, емоційно спілкуватись, вести діалог в іграх, бережливо ставитись до іграшок.

Вправляти Віту, Машу, Олю в киданні м'яча в обруч. Розвивати влучність, виховувати наполегливість.

Методи і прийоми: спостереження, бесіда, рухлива гра, дидактична гра, вправляння, доручення, запитання, вказівка, оцінка, ігрові прийоми (імітація, звуконаслідування, ігрова ситуація, сюрпризність), художнє слово.

Підготовка вихователя:

а) опрацювала методичну літературу:

1. Організація режимних процесів у ДНЗ (Упор. Кірсанова І. Ф. - X., 2010).

2. Програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у світі». - К., 2014.

3. Е. С. Вільчковський. Рухливі ігри в дитячому садку. - К., 1989;

б) підготувала іграшки і посібники.

Підготовка дітей: діти володіють культурно - гігієнічними навичками, уміють себе зайняти у вільний час, знають місце іграшок, одягу, уміють одягатися і роздягатися з незначною допомогою. Давид, Артем і Яна не виявляють інтересу до малювання. Віта, Маша і Оля не володіють навичкою метання в обруч. Ігри знайомі дітям.

Матеріал: іграшковий зайчик Васька, 2 ляльки, м'ячі, обручі, віник, папір, олівці, корм для птахів.




Переглядів: 1310

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Форми зв'язку ДНЗ і школи | Хід роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.