Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Хід роботи

Привітно зустрічаю дітей, вітаюся з ними, запитую: «Як ваші справи?».

- Діти, сьогодні до нас завітав гість. Відгадайте, хто це?

Пара довгих вушок,

Сіренький кожушок,

Маленький побігайчик,

А зоветься....(зайчик).

Вірно, це зайчик. А зовуть його Васька. Він зібрався в гості, та не знає, як у гостях поводитися. А ви знаєте?

Вірно, діти, необхідно вмитися, причепуритися, вдягнутися в чисте. В гостях не кричати, не бігати, вести себе чемно. Ти запам'ятав, Ваську? Що є в іграшковому куточку? Як потрібно гратися іграшками? Васька мені каже, що по дорозі він згубив морквинку з мозаїки. А ще в мене є картинки, де морквинка намальована без верхівки. Хто домалює?

Васька схвалює роботи дітей, але журиться, що морквинки несправжні. Він каже, що в нього на городі росте справжня морквинка. За нею слід доглядати. - А у вас, діти, є рослини? Чи ви доглядаєте за ними? Покажіть, як треба поливати рослини (доручаю 2-м, 3-м, дітям). Схвалюю роботу дітей. (Стукіт у двері). - Хто це до нас стукає? (Заношу 2 ляльки). - Діти, до нас у гості завітали Даринка і Марійка. Вони засперечалися, хто з них охайніший (одна брудна). Діти, чому ви вважаєте Марійку охайнішою? Давайте ж умиємо і причепуримо Даринку.

Водичка булькає,

Водичка піниться.

Дівчинка Даша

Гарненько умиється.

Умиє личко,

Вдягне спідничку.

- Васька мені говорить, що Маша і Даша щось забули сказати, коли зайшли в групу. Що потрібно сказати, коли завітали в гості? Вірно, добрий день! Здрастуйте! А ви вітаєтесь до друзів? Діти, а ви бачили зайчика? Якого він кольору? Що їсть? Хочете погратися з Ваською? (Організовую до гри «Зайчик сірий умивається»). Діти стають у коло, лічилкою обираємо «зайчика»: Довгі вуха, куций хвіст, скакав Заєць через ліс. А ти далі не скакай, рахувати починай: раз, два, три - вийди ти!

«Зайчик» стає в центрі кола. Діти ходять по колу, промовляючи:

Зайчик сірий умивається,

Видно в гості він збирається.

Вимив носик, вимив хвостик,

Вимив вуха, витер сухо.

«Зайчик» виконує відповідні рухи. Вкінці вибирає собі друга і стрибає з ним. Гру повторюємо за бажанням дітей, міняючи «зайчика». Даю можливість дітям самостійно погратися з улюбленими іграшками. В цей час доручаю 2-м дітям допомогти мені.

Після ігор Васька пропонує дітям трохи розім'ятися і зробити гімнастику. Вкінці схвалює дітей. Діти, Васька мені говорив, що не знає, як правильно мити руки. Розкажіть йому. А тепер усі йдемо до умивальної кімнати і помиємо руки. Промовляю віршика:

Ай лади, лади!

Не боїмось ми води.

Чисто умиваємось,

Васці посміхаємось!




Переглядів: 362

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Програмовий зміст | Ранкова гімнастика.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.