МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Ранкова гімнастика.Після гімнастики заохочую дітей до миття рук. Звертаю увагу на сервіровку столів. Пропоную тихенько сісти за столи. Бажаю «смачного!» Прихвалюю кашу, яка вона запашна, смачна і корисна. Слідкую, щоб їли охайно, вірно тримали ложку, дякували, користувались серветкою. Підготовка до прогулянки. - Діти, щось наш Васька засумував. Що трапилось, зайчику? Зайчик хоче щоб ми з ним пішли на прогулянку. Але спочатку треба одягнутися. У якій послідовності ми одягаємось? (штани, взуття, кофта, пальто, шапка і шарф). Пропоную дітям одягнутися. При потребі допомагаю. Раз, два, три, чотири, п'ять - Ми збираємось гулять, Одяга Оленка шапку зелененьку, Взуває швидко чобітки новенькі, Разом ми йдемо гуляти Швидко бігати й стрибати. По мірі одягання дітей виводжу на вулицю. Прогулянка: Ось ми й на вулиці. Діти наш Васька хоче вам дещо показати, давайте подивимось куди він нас веде і підемо разом з ним. Діти, що показує нам наш Васька? Так, дерево. Діти, якого кольору це дерево? А на ньому є листочки? А ягоди? Як ви думаєте, чому на ньому немає листочків? Так, правильно, бо до нас в гості завітала зима. На інших деревах є листочки? Також нема, які ви спостережливі. Взимку холодно, тому всі дерева та кущі впадають в зимову сплячку, а навесні все зацвітає та оживає. Діти, давайте ми з вами пограємося в гру «У ведмедя у бору». Вибираємо «ведмедика», який буде спати. А діти тим часом підходять до нього і промовляють такі слова: «У ведмедя у бору, гриби, ягоди беру, а ведмідь не спить і на нас гарчить». Тоді ведмідь прокидається і ловить якусь одну дитину, яка потім стає «ведмедиком». Гру повторюємо 3-4 рази. Діти, Васька говорить, що в нас дуже брудно на майданчику. Приберемо його? Чим будемо замітати доріжку? Доручаю 2 - 3м дітям позамітати доріжку і 2 - 3м дітям погодувати птахів у годівниці. Васька схвалює працьовитих дітей. Пропоную дітям погратися на спорудах, іграшками. В цей час проводжу індивідуальну роботу з Вітою, Машею, Олею з метання м'яча. Показую, як метати м'яч двома руками з-за голови в обруч. Діти метають, попадаючи в ціль. Васька схвалює дітей. Вкінці збираю всіх дітей, заохочую до гри «Мама і дитинчата». Я називаю маму, а діти - дитинчат (кішка - кошеня). Після цього організовую дітей і ми всі дружно повертаємося в роздягальню. Нагадую, що одяг треба знімати по - порядку, складати охайно в шафу. Підготовка до обіду, обід (аналогічно сніданку). Додаток 2
|
||||||||
|