Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІІ молодша група

Тема: Режимні процеси в II половину дня.

Зміст роботи:

1. Підйом дітей.

2. Загартовуючи процедури (гімнастика пробудження).

3. Підготовка до полуденку.

4. Полуденок.

5. Організація самостійної діяльності (спілкування з дітьми, індивідуальна робота з математики, ігри).

6. Підготовка до прогулянки.

7. Прогулянка:

1) спостереження за травичкою;

2) гра «Потяг»;

3) гра «Горобці й автомобіль»;

4) самостійна діяльність (ігри на спорудах, з іграшками);

5) доручення замести доріжку;

6) індивідуальна робота з розвитку рухів;

7) гра «Пузир».

8. Повернення з прогулянки.

9. Організація самостійної діяльності, спокійні ігри.

Програмовий зміст: Продовжувати загартовувати дітей повітрям. Формувати навички особистої гігієни (закочувати рукава, мити руки і обличчя, ретельно витирати рушничком), культурної їжі (вірно сидіти за столом, їсти охайно, дякувати, користуватись серветкою). Виховувати охайність, ввічливість. Вдосконалювати навички одягання та роздягання в правильній послідовності. Розвивати координацію рухів. Виховувати самостійність. Вправляти Іру, Сашу, Женю в розрізненні геометричних фігур (трикутник, круг, квадрат). Виховувати уважність, старанність. Під час самостійної діяльності продовжувати вправляти в умінні змістовно проводити вільний час, обирати діяльність за інтересами, об'єднуватись у невеликі ігрові групки, доброзичливо спілкуватися з ровесниками і дорослими, вживати слова ввічливості.

В процесі спостереження продовжувати знайомити дітей з весняними явищами (теплішає, розстав сніг, зазеленіла трава). Розвивати увагу, образне мислення. Виховувати емоційне ставлення до рідної природи. В рухливих іграх «Потяг», «Пузир» вдосконалювати ходьбу, уміння діяти за сигналом. Розвивати мовне дихання. Виховувати організованість. Під час гри «Горобці та автомобілі» вдосконалювати біг. Розвивати швидкість, спритність. Продовжувати формувати навички господарсько - побутової праці під час трудових доручень. Виховувати інтерес до праці, самостійність. Вправляти Катю, Дениса, Руслана в ходьбі по колоді. Розвивати рівновагу. Виховувати наполегливість.

Вдосконалювати культуру спілкування, закріплювати навички культури поведінки. Виховувати дружні взаємини, доброзичливість, чуйність.

Методи і прийоми: спостереження, бесіда, рухлива гра, вправляння, доручення, імітація, ігрова ситуація, запитання, вказівка, оцінка, художнє слово, сюрпризність.

Підготовка вихователя:

а) опрацювала методичну літературу:

1. Програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі». - К., 2014.

2. Організація режимних процесів у ДНЗ / упорядник Кірсанова І. Ф. - X., 2010.

3. Е. С. Вільчковський. Рухливі ігри в дитячому садку. - К., 1989.

б) підготувала іграшки і посібники.

Підготовка дітей: діти володіють культурно - гігієнічними навичками, уміють себе зайняти у вільний час, знають місце одягу, іграшок, мають навички одягання й роздягання. Ігри знайомі дітям. Іра, Саша, Женя важко розрізняють геометричні фігури. У Каті, Дениса, Руслана не досконало розвинена навичка ходьби по колоді.

Матеріал: лялька Оленка, геометричні фігури, іграшки для сюжетних ігор, будматеріал, руль із цупкого картону, віники, колода, магнітофон.




Переглядів: 1059

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ранкова гімнастика. | Хід роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.