МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ІІ молодша групаТема: Режимні процеси в II половину дня. Зміст роботи: 1. Підйом дітей. 2. Загартовуючи процедури (гімнастика пробудження). 3. Підготовка до полуденку. 4. Полуденок. 5. Організація самостійної діяльності (спілкування з дітьми, індивідуальна робота з математики, ігри). 6. Підготовка до прогулянки. 7. Прогулянка: 1) спостереження за травичкою; 2) гра «Потяг»; 3) гра «Горобці й автомобіль»; 4) самостійна діяльність (ігри на спорудах, з іграшками); 5) доручення замести доріжку; 6) індивідуальна робота з розвитку рухів; 7) гра «Пузир». 8. Повернення з прогулянки. 9. Організація самостійної діяльності, спокійні ігри. Програмовий зміст: Продовжувати загартовувати дітей повітрям. Формувати навички особистої гігієни (закочувати рукава, мити руки і обличчя, ретельно витирати рушничком), культурної їжі (вірно сидіти за столом, їсти охайно, дякувати, користуватись серветкою). Виховувати охайність, ввічливість. Вдосконалювати навички одягання та роздягання в правильній послідовності. Розвивати координацію рухів. Виховувати самостійність. Вправляти Іру, Сашу, Женю в розрізненні геометричних фігур (трикутник, круг, квадрат). Виховувати уважність, старанність. Під час самостійної діяльності продовжувати вправляти в умінні змістовно проводити вільний час, обирати діяльність за інтересами, об'єднуватись у невеликі ігрові групки, доброзичливо спілкуватися з ровесниками і дорослими, вживати слова ввічливості. В процесі спостереження продовжувати знайомити дітей з весняними явищами (теплішає, розстав сніг, зазеленіла трава). Розвивати увагу, образне мислення. Виховувати емоційне ставлення до рідної природи. В рухливих іграх «Потяг», «Пузир» вдосконалювати ходьбу, уміння діяти за сигналом. Розвивати мовне дихання. Виховувати організованість. Під час гри «Горобці та автомобілі» вдосконалювати біг. Розвивати швидкість, спритність. Продовжувати формувати навички господарсько - побутової праці під час трудових доручень. Виховувати інтерес до праці, самостійність. Вправляти Катю, Дениса, Руслана в ходьбі по колоді. Розвивати рівновагу. Виховувати наполегливість. Вдосконалювати культуру спілкування, закріплювати навички культури поведінки. Виховувати дружні взаємини, доброзичливість, чуйність. Методи і прийоми: спостереження, бесіда, рухлива гра, вправляння, доручення, імітація, ігрова ситуація, запитання, вказівка, оцінка, художнє слово, сюрпризність. Підготовка вихователя: а) опрацювала методичну літературу: 1. Програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі». - К., 2014. 2. Організація режимних процесів у ДНЗ / упорядник Кірсанова І. Ф. - X., 2010. 3. Е. С. Вільчковський. Рухливі ігри в дитячому садку. - К., 1989. б) підготувала іграшки і посібники. Підготовка дітей: діти володіють культурно - гігієнічними навичками, уміють себе зайняти у вільний час, знають місце одягу, іграшок, мають навички одягання й роздягання. Ігри знайомі дітям. Іра, Саша, Женя важко розрізняють геометричні фігури. У Каті, Дениса, Руслана не досконало розвинена навичка ходьби по колоді. Матеріал: лялька Оленка, геометричні фігури, іграшки для сюжетних ігор, будматеріал, руль із цупкого картону, віники, колода, магнітофон.
|
||||||||
|