МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Хід роботиВмикаю тиху, спокійну музику. Пропоную прокидатися, потягнутися в ліжечках. 1. Ось які ви всі великі! Потягусі, потягусі, На Оленчині ростусі. (Діти потягуються) - 3 - 4 рази. 2. А тепер повертаємо голови вправо - вліво. (Послухаємо друзів) - 3 - 4 рази. 3. Перевертаємось на живіт, руки вперед, ніжки разом. Одночасно піднімаємо ноги і руки. (Крокодильчики) - 3 - 4 рази. 4. Стаємо навкарачки, вигинаємо спинки догори, опускаємо. (Ведмежата). - 3 - 4 рази. 5. Стаємо біля ліжок, вдягаємо тапки. Пострибаємо як зайчики. 4 рази. Показую ляльку. Діти, це Оленка. Вона хоче щоб ви навчили її одягатися. Хто розповість, як треба одягатися? Вірно, треба зняти піжами, одягти футболки, колготки, штани (сукні), тапочки. Діти одягаються. Пропоную привести в порядок волосся. Допомагаю при потребі, промовляючи: Рости коса до пояса, Не упусти ні волосу. Рости, косо, до п'ят, Всі волосинки в ряд. - Діти, лялька мені говорить, що ви всі гарні, охайні. - А що ж ми будемо робити далі? - Вірно, підемо вмиватися, мити руки. - Хто розповість, як треба це робити? Розповідай, Артемку. - Вірно, спочатку треба відкрутити кран, взяти мило і намилити руки, змити піну водою, потім витерти їх насухо. Запрошую дітей умиватися. Нагадую, щоб не поспішали, не штовхалися. Запитую, для чого потрібно вмиватися, мити руки? Вірно, щоб не було мікробів. Заохочую віршиком: Водичко, водичко, Умий моє личко, Щоб блищали очі, Червоніли щічки, Щоб сміявся роток, Щоб кусався зубок. Звертаю увагу дітей на столи, як вони гарно сервіровані. Пропоную сісти за столи, разом з лялькою бажаю дітям «Смачного!» Нагадую, щоб сиділи рівно, добре пережовували їжу, не забували користуватись серветкою, дякувати. Після полуденку разом з дітьми допомагаємо прибрати зі столів. Запрошую дітей на килимок. - Діти, уявіть, що наш килим - це галявина з квітами. Ми сядемо на галявину і згадаємо правила поведінки. - Що ви говорите, коли зустрічаєте знайомого? «Здрастуйте». - А якщо потрібно щось попросити? - А якщо ваш товариш впав і забився, що ви будете робити? Сподіваюся, ви завжди будете так себе вести. Звертаю увагу дітей на столики. - Що ви там бачите? - Вірно, іграшки. - Хто буде гратися машинками? - Хто - кубиками? - Пазлами? Обирайте самі. Діти граються. Разом з лялькою підходжу до дітей, беру участь а іграх, допомагаю вірно звертатись один до одного, створюю ситуації, що стимулюють мовлення. Після ігор лялька Оленка пропонує скласти іграшки на місце. Діти, Оленка хоче побачити наш майданчик. - Що треба робити? - Вірно, одягатися. - Навіщо треба одягатися? - Так, щоб не замерзнути на вулиці.
|
||||||||
|