МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Підготовка до прогулянкиЗаводжу дітей в роздягальню. Пропоную знайти свої шафи і розповісти Оленці в якому порядку потрібно одягатися, (колготи, штани, светри, взуття, куртки, шапки). Коли діти одягайсь, пропоную утворити «потяг» і «їхати» на прогулянку: спочатку повільно, потім швидше. Після гудка діти зупиняються. Прогулянка Ось і приїхав наш «потяг» на майданчик. - Діти, яка зараз пора року? - З чого це видно? - Де дівся сніг? - Чому він розстав? - Що з’явилось на землі? - Якого кольору травичка? - Чому люди стали легше одягатися? Звертаю увагу на доріжку. Діти, подивіться, наша доріжка засмічена. Доручаю хлопчикам замести доріжку, а дівчаткам - прибрати гілочки. Діти, Оленці дуже сподобалось, як ви працювали. А зараз вона хоче з вами погратися в гру «Горобці й автомобіль». У неї є кермо. Спочатку автомобілем будемо ми з Оленкою. Ми стоїмо в гаражі. Діти - горобці бігають, літають, клюють зернята. А коли виїжджає «автомобіль» з гудком «бі - бі - бі», горобці ховаються в гніздечка (на лавочку). Гру повторюємо за бажанням дітей, міняючи «автомобіль». Проводжу індивідуальну роботу - ходьбу по колоді. Показую, слідкую щоб правильно тримали голову. Даю можливість дітям самостійно погратися на спорудах, з іграшками, в піску. Підходжу до ігрових груп, спілкуюся з дітьми. Вкінці прогулянки збираю всіх до себе. Оленка пропонує погратися в гру «Пузир». Діти беруться за руки, роблять коло, напинають відходити назад промовляючи: Роздувайся, пузир, Роздувайся великий, Залишайся такий І не лопайся! На слова «Пузир лопнув» зі звуком «ш - ш - ш», діти сходяться до центру кола. Гру повторюємо 3-4 рази. Після прогулянки стаємо один за одним, знову «потяг» їде в групу В роздягальні нагадую, як правильно складати речі. Допомагаю при потребі роздягнутися. Слідкую, щоб не забували дякувати за послугу. Заводжу в групу, пропоную помити руки після вулиці. Організовую до самостійних ігор на килимку, залучаю Оленку до ігор. Під час відходу дітей додому нагадую, щоб складали іграшки, прощалися з друзями.
Додаток 3
|
||||||||
|