Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Підготовка до прогулянки

Заводжу дітей в роздягальню. Пропоную знайти свої шафи і розповісти Оленці в якому порядку потрібно одягатися, (колготи, штани, светри, взуття, куртки, шапки). Коли діти одягайсь, пропоную утворити «потяг» і «їхати» на прогулянку: спочатку повільно, потім швидше. Після гудка діти зупиняються. Прогулянка

Ось і приїхав наш «потяг» на майданчик.

- Діти, яка зараз пора року?

- З чого це видно?

- Де дівся сніг?

- Чому він розстав?

- Що з’явилось на землі?

- Якого кольору травичка?

- Чому люди стали легше одягатися?

Звертаю увагу на доріжку. Діти, подивіться, наша доріжка засмічена. Доручаю хлопчикам замести доріжку, а дівчаткам - прибрати гілочки.

Діти, Оленці дуже сподобалось, як ви працювали. А зараз вона хоче з вами погратися в гру «Горобці й автомобіль». У неї є кермо. Спочатку автомобілем будемо ми з Оленкою. Ми стоїмо в гаражі. Діти - горобці бігають, літають, клюють зернята. А коли виїжджає «автомобіль» з гудком «бі - бі - бі», горобці ховаються в гніздечка (на лавочку). Гру повторюємо за бажанням дітей, міняючи «автомобіль». Проводжу індивідуальну роботу - ходьбу по колоді. Показую, слідкую щоб правильно тримали голову. Даю можливість дітям самостійно погратися на спорудах, з іграшками, в піску. Підходжу до ігрових груп, спілкуюся з дітьми. Вкінці прогулянки збираю всіх до себе. Оленка пропонує погратися в гру «Пузир». Діти беруться за руки, роблять коло, напинають відходити назад промовляючи:

Роздувайся, пузир,

Роздувайся великий,

Залишайся такий

І не лопайся!

На слова «Пузир лопнув» зі звуком «ш - ш - ш», діти сходяться до центру кола. Гру повторюємо 3-4 рази.

Після прогулянки стаємо один за одним, знову «потяг» їде в групу

В роздягальні нагадую, як правильно складати речі. Допомагаю при потребі роздягнутися. Слідкую, щоб не забували дякувати за послугу. Заводжу в групу, пропоную помити руки після вулиці.

Організовую до самостійних ігор на килимку, залучаю Оленку до ігор. Під час відходу дітей додому нагадую, щоб складали іграшки, прощалися з друзями.


 

Додаток 3




Переглядів: 483

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Хід роботи | Старша група

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.