МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Старша групаТема: Ігрова діяльність в першу половину дня. Зміст роботи: І. Ранок: 1. Малорухлива гра «Море хвилюється». 2. Дидактична гра «Що змінилося?» 3. Самостійні ігри з будматеріалом, конструкторами, пазлами. 4. Гра між заняттями «Галя по садочку ходила». II. Прогулянка: 1. Рухлива гра «Квач». 2. Рухлива гра «Вудочка». 3. Дидактична гра «Знайди дерево». 4. Сюжетно-рольова гра «Космонавти». 5. Самостійні ігри на спорудах, в піску. Програмовий зміст: продовжувати розвивати дружні взаємини в іграх, уміння домовлятися, дотримуватись правил. Під час гри «Море хвилюється» вдосконалювати ходьбу по колу. Розвивати уяву, фантазію. Виховувати витримку. У грі «Галя по садочку ходила» розвивати уміння узгоджувати рухи з словами. Виховувати інтерес до народних ігор. В процесі дидактичної гри «Що змінилося?» розвивати увагу, пам’ять. Виховувати уважність, спостережливість. Під час дидактичної гри «Знайди дерево» виправляти в розрізнені дерев за корою, кроною. Розвивати кмітливість, мислення. Виховувати любов до природи. В самостійних іграх розвивати конструктивні вміння, уяву, фантазію. Виховувати дружні взаємини, уміння планувати свою діяльність. В творчій грі «Космонавти» збагачувати зміст гри знаннями про космос, космонавтів. Розвивати уміння планувати свою діяльність, домовлятися без конфліктів. Виховувати інтерес і повагу до праці космонавтів. Вдосконалювати стрибки на обох ногах у грі «Вудочка». Розвивати спритність. Під час самостійних ігор на спорудах виховувати дружні взаємини, організованість, дисциплінованість. Методи і прийоми: дидактична гра, рухлива гра, сюжетно-рольова гра, запитання, бесіда, порада, вправляння, оцінка. Підготовка вихователя. I. Опрацювала методичну літературу: 1. Програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» - К., 2014. 2. Е. С. Вільчковський. «Рухливі ігри в дитячому садку». - К., 1992.- с. 6, 41. 3. Л. В. Артемова, О. П. Янківська. «Дидактичні ігри та вправи в дитячому садку» - К. 1997. - с. 122. II. Виготовила атрибути до ігор. Підготовка дітей: діти спостерігали за деревами, знають їх назви; проводилась бесіда про роботу космонавтів, розглядались ілюстрації про космос. Рухливі ігри знайомі. Матеріал: атрибути до ігор, ілюстрації про космос.
|
||||||||
|