Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Старша група

Тема: Ігрова діяльність в першу половину дня.

Зміст роботи:

І. Ранок:

1. Малорухлива гра «Море хвилюється».

2. Дидактична гра «Що змінилося?»

3. Самостійні ігри з будматеріалом, конструкторами, пазлами.

4. Гра між заняттями «Галя по садочку ходила».

II. Прогулянка:

1. Рухлива гра «Квач».

2. Рухлива гра «Вудочка».

3. Дидактична гра «Знайди дерево».

4. Сюжетно-рольова гра «Космонавти».

5. Самостійні ігри на спорудах, в піску.

Програмовий зміст: продовжувати розвивати дружні взаємини в іграх, уміння домовлятися, дотримуватись правил. Під час гри «Море хвилюється» вдосконалювати ходьбу по колу. Розвивати уяву, фантазію. Виховувати витримку.

У грі «Галя по садочку ходила» розвивати уміння узгоджувати рухи з словами.

Виховувати інтерес до народних ігор. В процесі дидактичної гри «Що змінилося?» розвивати увагу, пам’ять. Виховувати уважність, спостережливість.

Під час дидактичної гри «Знайди дерево» виправляти в розрізнені дерев за корою, кроною. Розвивати кмітливість, мислення. Виховувати любов до природи. В самостійних іграх розвивати конструктивні вміння, уяву, фантазію. Виховувати дружні взаємини, уміння планувати свою діяльність.

В творчій грі «Космонавти» збагачувати зміст гри знаннями про космос, космонавтів. Розвивати уміння планувати свою діяльність, домовлятися без конфліктів. Виховувати інтерес і повагу до праці космонавтів.

Вдосконалювати стрибки на обох ногах у грі «Вудочка». Розвивати спритність.

Під час самостійних ігор на спорудах виховувати дружні взаємини, організованість, дисциплінованість.

Методи і прийоми: дидактична гра, рухлива гра, сюжетно-рольова гра, запитання, бесіда, порада, вправляння, оцінка.

Підготовка вихователя.

I. Опрацювала методичну літературу:

1. Програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» - К., 2014.

2. Е. С. Вільчковський. «Рухливі ігри в дитячому садку». - К., 1992.- с. 6, 41.

3. Л. В. Артемова, О. П. Янківська. «Дидактичні ігри та вправи в дитячому садку» - К. 1997. - с. 122.

II. Виготовила атрибути до ігор.

Підготовка дітей: діти спостерігали за деревами, знають їх назви; проводилась бесіда про роботу космонавтів, розглядались ілюстрації про космос. Рухливі ігри знайомі.

Матеріал: атрибути до ігор, ілюстрації про космос.




Переглядів: 738

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підготовка до прогулянки | Хід роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.