Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Хід роботи

Ранок: Привітно зустрічаю дітей. Пропоную розглянути ілюстрації про

космос.

• Що зображено?

• Як називаються люди, які літають в космос?

• В чому одягнені космонавти?

• Що роблять космонавти?

• Що потрібно робити, щоб стати космонавтом?

Вірно, треба багато тренуватись, щоб бути сильним, витривалим. Організовую до рухливої гри «Море хвилюється». Нагадую правила гри.

• Які слова говорять діти, що ходять по колу?

• Що треба робити на слова «На місці фігура замри»?

• Хто виходить з гри? Хто виграв?

Вибираємо ведучого. Шикуємось в коло, ходимо по колу, промовляючи слова: «Море хвилюється - раз, море хвилюється - два, море хвилюється - три, на місці «фігура» замри!»

Діти зупиняються в різних цікавих «фігурах». Ведучий обирає найкращу «фігуру». Хто не встояв і поворухнувся - виходить з гри. Гру повторюємо 4-5 разів.

Створюю розвивальне середовище для самостійних ігор (конструктори, пазли, будматеріал розміщую в різних частинах кімнати). Порадою допомагаю обрати вид діяльності. Дітей, які не зайняті, залучаю до дидактичної гри «Що змінилося?» Виставляю на стіл іграшки. Пояснюю правила гри: необхідно уважно подивитися, запам’ятати, як розміщені іграшки. Закрити очі - а я щось змінюю (або ховаю іграшку). Діти відкривають очі і розповідають, що змінилося.

Правило: не підглядати.

Закріплюю правила. Гру повторюю за бажанням дітей.

Між заняттями провожу гру «Галя по садочку ходила». Пригадуємо з дітьми слова і зміст гри: що повинна робити Галя на слова пісні? Лічилкою обираємо «Галю». Стаємо в коло, Галя - посередині. Ходимо по колу промовляючи слова:

Галя по садочку ходила,

Хусточку біленьку згубила.

Ходить по садочку блукає,

Хусточку біленьку шукає

Не журися, Галю, серденько,

Ми знайшли хустинку біленьку.

У садочку біля калини,

Під зеленим листом тернини.




Переглядів: 331

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Старша група | Прогулянка.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.