МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Хід роботиРанок: Привітно зустрічаю дітей. Пропоную розглянути ілюстрації про космос. • Що зображено? • Як називаються люди, які літають в космос? • В чому одягнені космонавти? • Що роблять космонавти? • Що потрібно робити, щоб стати космонавтом? Вірно, треба багато тренуватись, щоб бути сильним, витривалим. Організовую до рухливої гри «Море хвилюється». Нагадую правила гри. • Які слова говорять діти, що ходять по колу? • Що треба робити на слова «На місці фігура замри»? • Хто виходить з гри? Хто виграв? Вибираємо ведучого. Шикуємось в коло, ходимо по колу, промовляючи слова: «Море хвилюється - раз, море хвилюється - два, море хвилюється - три, на місці «фігура» замри!» Діти зупиняються в різних цікавих «фігурах». Ведучий обирає найкращу «фігуру». Хто не встояв і поворухнувся - виходить з гри. Гру повторюємо 4-5 разів. Створюю розвивальне середовище для самостійних ігор (конструктори, пазли, будматеріал розміщую в різних частинах кімнати). Порадою допомагаю обрати вид діяльності. Дітей, які не зайняті, залучаю до дидактичної гри «Що змінилося?» Виставляю на стіл іграшки. Пояснюю правила гри: необхідно уважно подивитися, запам’ятати, як розміщені іграшки. Закрити очі - а я щось змінюю (або ховаю іграшку). Діти відкривають очі і розповідають, що змінилося. Правило: не підглядати. Закріплюю правила. Гру повторюю за бажанням дітей. Між заняттями провожу гру «Галя по садочку ходила». Пригадуємо з дітьми слова і зміст гри: що повинна робити Галя на слова пісні? Лічилкою обираємо «Галю». Стаємо в коло, Галя - посередині. Ходимо по колу промовляючи слова: Галя по садочку ходила, Хусточку біленьку згубила. Ходить по садочку блукає, Хусточку біленьку шукає Не журися, Галю, серденько, Ми знайшли хустинку біленьку. У садочку біля калини, Під зеленим листом тернини.
|
||||||||
|