Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Прогулянка.

Виводжу дітей на майданчик. Заохочую до гри «Квач». Пояснюю зміст і правила гри: одну дитину обирають квачем (дають кольорову стрічку). Всі діти стають в різних кінцях майданчика, а квач - посередині. На слово вихователя «Лови!», діти розбігаються, а квач їх ловить, доторкнувшись рукою. Зловлена дитина відходить убік. Гра закінчується, якщо зловили 3-4 дітей.

Правила:

1. Спійманим вважається той, до кого рукою торкнувся квач.

2. Спійманий відходить убік.

3. Якщо квач не зловив нікого, призначається інша дитина.

Закріплюю правила. Лічилкою обираю квача. Слідкую за дотриманням правил.

Залучаю дітей до ігор на спорудах, в піску.

Пропоную звернути увагу на дерева. Запитую: яка пора року? Що сталося з деревами? Чи легко впізнати дерево без листя? Пропоную назвати дерева, які ростуть на майданчику.

- А зараз, діти, ми пограємось у дуже цікаву гру «Знайди дерево». Я буду називати дерево, а ви повинні до нього якнайшвидше добігти ( називаю дерева: верба, яблуня, горіх, береза та ін.). Хто найперший добіг, той одержує фішку (листочок). Гру повторюю 5-6 разів. Схвалюю спритних і кмітливих дітей. Вкінці оцінюю, хто більше зібрав фішок.

Даю можливість погратися самостійно на спорудах.

З підгрупою дітей граємось у гру «Вудочка». Пригадуємо правила гри: Що робить рибалка? Що роблять «рибки»?

Перший раз сама кручу скакалку, а діти підстрибують. Кого зачепило, той виходить з гри ( «рибалка» його зловив). Потім хтось із дітей стає «рибалкою». Оцінюю спритних дітей. Створюю розвивальне середовище до гри «Космонавти»: пульт управління ракетою, маски-скафандри.

Показую ілюстрацію із зображенням космосу, ракети, космонавтів. Допомагаю порадою розподілити ролі: космонавти, інженери, пасажири. Беру участь у ролі пасажира. Закінчую гру: ракета приземлилась, всі ідуть на обід у їдальню.

Даю можливість самостійно погратися в пісочниці, на спорудах.


 

Додаток 4




Переглядів: 283

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Хід роботи | Ігрова діяльність у ІІ-гу половину дня

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.