МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Ігрова діяльність у ІІ-гу половину дня(середня група) I. Ігри після полуденку: 1. Малорухлива гра «Микола-угадько». 2. Гра-драматизація казки “Колобок”. 3. Ігри з будівельним матеріалом. II. Ігри на прогулянці: 1. Рухлива гра «Влучи в ціль». 2. Дидактична гра “Впізнай за описом”. Програмовий зміст. Розвивати інтерес до різних видів ігор, формувати уміння висловлювати свої задуми, позитивно відгукуватись на пропозиції однолітків, розуміти один одного. Виховувати дружні взаємини в іграх. Вдосконалювати ходьбу по колу, розвивати увагу, виховувати спостережливість у грі «Микола-угадько». Продовжувати вчити імітувати рухи людей, тварин, персонажів казок, передавати мімікою певний стан персонажу, створювати своєрідність кожного ігрового образу за допомогою діалогів у грі- драматизації “Колобок”. Закріплювати вміння називати та правильно використовувати деталі будівельного матеріалу, користуватися малюнками, ілюстраціями під час будівництва, в ході будування об’єднуватись для спільної гри, використовувати споруди в іграх (ліжко, стіл, стілець, тунель і т.д.). Під час рухливої гри «Влучи в ціль» вдосконалювати навички метання у вертикальну ціль (обруч). Розвивати влучність, координацію рухів, окомір. Виховувати наполегливість. У грі “Впізнай за описом” закріпити знання про кімнатні рослини. Розвивати пам’ять, увагу. Виховувати любов до природи. Методи і прийоми: дидактична гра, рухлива гра, гра-драматизація, будівельна гра, загадки, запитання, вказівка, пояснення, імітація, звуконаслідування. Підготовка вихователя. I. Опрацювала методичну літературу: 1. Програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» - К., 2014. 2. Е.С.Вільчковський. Рухливі ігри в дитячому садку. - К., 1985. ст. 32, 46. 3. Народні хороводні ігри /газ. “Дитячий садок”, січень, 2006, ст. 7/ II. Виготовила атрибути до ігор. Підготовка дітей. Діти люблять гратися в різні види ігор, знають казку “Колобок”. Гра «Микола-угадько» - незнайома дітям. Матеріал: маски-шапочки до казки “Колобок”, кімнатні рослини, м’ячі.
|
||||||||
|