Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ігрова діяльність у ІІ-гу половину дня

(середня група)

I. Ігри після полуденку:

1. Малорухлива гра «Микола-угадько».

2. Гра-драматизація казки “Колобок”.

3. Ігри з будівельним матеріалом.

II. Ігри на прогулянці:

1. Рухлива гра «Влучи в ціль».

2. Дидактична гра “Впізнай за описом”.

Програмовий зміст. Розвивати інтерес до різних видів ігор, формувати уміння висловлювати свої задуми, позитивно відгукуватись на пропозиції однолітків, розуміти один одного. Виховувати дружні взаємини в іграх. Вдосконалювати ходьбу по колу, розвивати увагу, виховувати спостережливість у грі «Микола-угадько». Продовжувати вчити імітувати рухи людей, тварин, персонажів казок, передавати мімікою певний стан персонажу, створювати своєрідність кожного ігрового образу за допомогою діалогів у грі- драматизації “Колобок”. Закріплювати вміння називати та правильно використовувати деталі будівельного матеріалу, користуватися малюнками, ілюстраціями під час будівництва, в ході будування об’єднуватись для спільної гри, використовувати споруди в іграх (ліжко, стіл, стілець, тунель і т.д.).

Під час рухливої гри «Влучи в ціль» вдосконалювати навички метання у вертикальну ціль (обруч). Розвивати влучність, координацію рухів, окомір. Виховувати наполегливість. У грі “Впізнай за описом” закріпити знання про кімнатні рослини. Розвивати пам’ять, увагу. Виховувати любов до природи.

Методи і прийоми: дидактична гра, рухлива гра, гра-драматизація, будівельна гра, загадки, запитання, вказівка, пояснення, імітація, звуконаслідування.

Підготовка вихователя.

I. Опрацювала методичну літературу:

1. Програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» - К., 2014.

2. Е.С.Вільчковський. Рухливі ігри в дитячому садку. - К., 1985. ст. 32, 46.

3. Народні хороводні ігри /газ. “Дитячий садок”, січень, 2006, ст. 7/

II. Виготовила атрибути до ігор.

Підготовка дітей.

Діти люблять гратися в різні види ігор, знають казку “Колобок”. Гра «Микола-угадько» - незнайома дітям.

Матеріал: маски-шапочки до казки “Колобок”, кімнатні рослини, м’ячі.




Переглядів: 732

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Прогулянка. | Хід роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.