МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Хід роботиПісля полуденку запитую в дітей чи люблять вони гратися? В які ігри? Пропоную розучити нову гру «Микола-угадько». Розповідаю зміст і правила гри. Наголошую, що “Микола” не повинен підглядати, хто вийшов з кола. Лічилкою вибираю “Миколу” (“Довгі вуха, куций хвіст, скакав заєць через міст...”). Діти стають у коло, Микола - в середині (очі заплющені). Діти ходять по колу, співаючи пісню: Ходять діти в колі Раді, веселенькі. Добрі наші діти, милі, Тихі та чемненькі. Ходять вони, ходять, Одне вийшло з кола. - Чи вгадаєш, хто пішов, Братику Миколо? Коли діти співають “одне вийшло з кола” - одна дитина виходить за двері (на кого вкаже вихователь). “Микола” розплющує очі і вгадує, кого немає. Якщо вгадає, то дитина, яка вийшла - стає “Миколою”, а якщо не відгадає - залишається “Миколою” ще раз. Гру повторюю за бажанням дітей. Схвалюю уважних. Виставляю будівельний матеріал, пропоную розглянути його, назвати, що це (кубики, цеглинки, бруски). Пропоную пригадати, що можна побудувати, що ми раніше будували. Даю ляльки, машини, допомагаю обрати тему (гараж, міст, дорога, меблі). Слідкую, щоб гралися дружно, доброзичливо спілкувалися. Дітей, які не зайняті, підводжу до полички з атрибутами до казок. Пропоную розглянути їх, пригадати, які казки знають. Загадую загадку: Я від діда утік І від баби утік, І від вовка утік, Від ведмедя я втік. А лисичці на зубок Враз попався ... (Колобок) - Чи не хочете ви погратися в цю казку? Розглядаємо атрибути, пригадуємо послідовність подій: кого спочатку зустрів Колобок? Кого потім? Яку пісеньку співав? Допомагаю визначитись із ролями, одягаю дітям маски-шапочки. Беру на себе роль “казкаря”. Розповідаю казку, залучаючи дітей до дії. Слідкую, щоб вчасно подавали репліки, зверталися до партнера по грі, використовували засоби виразності (голос, міміку, жести). Якщо інші діти зацікавились, то міняю персонажів і повторюю гру. Вкінці аналізую, хто найкраще виконував ролі.
|
||||||||
|