Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Прогулянка.

Виводжу дітей на майданчик. Пропоную погратися в гру “Влучи в ціль”. Пригадую зміст і правила гри. Розкладаю обручі, даю дітям м’ячі. Діти кидають по черзі обома руками м’ячі в обруч. Схвалюю спритних і влучних дітей. Хто не вцілив - робить спроби ще раз. Гру закінчую, коли всі попали в ціль.

Заводжу дітей в кімнату. Підводжу їх до куточка природи. Запитую, які рослини ростуть у ньому. Пропоную розглянути їх (Чи є стебло? Яке воно? Якої форми листя? Яке воно на дотик? Чи є квітка? Якого вона кольору?).

Пропоную погратися в гру “Впізнай за описом”. Повідомляю правила гри: коли я опишу рослину, дитина, яка відгадала піднімає руку, виходить до столу , показує і називає рослину. Спочатку рослини описую я, а потім це роблять діти. Схвалюю уважних дітей. Вкінці пропоную полити рослини.

Додаток 5

Старша група

Тема. Самостійна художня (театралізована) діяльність

Програмовий зміст: стимулювати прагнення дітей самореалізуватися, самостверджуватися. Розвивати вміння використовувати в грі предмети-замінники, уявні предмети, входити в образ. Заохочувати бажання підтримувати партнера, допомогти йому, доброзичливо з ним спілкуватися, вступати в діалог. Виховувати відповідальне ставлення до підготовки, проведення та оцінки театралізованої діяльності.

Методи і прийоми:бесіда, запитання, розгляд ілюстрацій, атрибутів, гра, вказівка, порада, оцінка (заохочення, схвалення).

Підготовка вихователя:

А) опрацювала методичну літературу:

1. Програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» - К., 2014, с. 244 - 249.

2. Система естетичного виховання в дитячому садку /за ред. Н.О.Вєтлугіної. - К., 1977. - с. 212 - 224.

Підготовка дітей: дітям розповідали казки, вірші, загадки, проводились бесіди за змістом художніх творів, діти переказували казки, дивились мультфільми, разом з вихователем виготовляли атрибути, елементи декорацій до казок, драматизували казки, потішки.

Матеріал: елементи декорацій, предмети-замінники, маски-шапочки персонажів казок, ілюстрації до казок.




Переглядів: 302

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Хід роботи | Хід роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.