МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Прогулянка.Виводжу дітей на майданчик. Пропоную погратися в гру “Влучи в ціль”. Пригадую зміст і правила гри. Розкладаю обручі, даю дітям м’ячі. Діти кидають по черзі обома руками м’ячі в обруч. Схвалюю спритних і влучних дітей. Хто не вцілив - робить спроби ще раз. Гру закінчую, коли всі попали в ціль. Заводжу дітей в кімнату. Підводжу їх до куточка природи. Запитую, які рослини ростуть у ньому. Пропоную розглянути їх (Чи є стебло? Яке воно? Якої форми листя? Яке воно на дотик? Чи є квітка? Якого вона кольору?). Пропоную погратися в гру “Впізнай за описом”. Повідомляю правила гри: коли я опишу рослину, дитина, яка відгадала піднімає руку, виходить до столу , показує і називає рослину. Спочатку рослини описую я, а потім це роблять діти. Схвалюю уважних дітей. Вкінці пропоную полити рослини. Додаток 5 Старша група Тема. Самостійна художня (театралізована) діяльність Програмовий зміст: стимулювати прагнення дітей самореалізуватися, самостверджуватися. Розвивати вміння використовувати в грі предмети-замінники, уявні предмети, входити в образ. Заохочувати бажання підтримувати партнера, допомогти йому, доброзичливо з ним спілкуватися, вступати в діалог. Виховувати відповідальне ставлення до підготовки, проведення та оцінки театралізованої діяльності. Методи і прийоми:бесіда, запитання, розгляд ілюстрацій, атрибутів, гра, вказівка, порада, оцінка (заохочення, схвалення). Підготовка вихователя: А) опрацювала методичну літературу: 1. Програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» - К., 2014, с. 244 - 249. 2. Система естетичного виховання в дитячому садку /за ред. Н.О.Вєтлугіної. - К., 1977. - с. 212 - 224. Підготовка дітей: дітям розповідали казки, вірші, загадки, проводились бесіди за змістом художніх творів, діти переказували казки, дивились мультфільми, разом з вихователем виготовляли атрибути, елементи декорацій до казок, драматизували казки, потішки. Матеріал: елементи декорацій, предмети-замінники, маски-шапочки персонажів казок, ілюстрації до казок.
|
||||||||
|