Програмовий зміст: заохочувати дітей до експериментування та створення нових образів олівцями, фломастерами та за допомогою пластиліну, деталей будівельного конструктора. Розвивати емоційну чутливість, творчу уяву, фантазію. Виховувати самостійність, дружні взаємини.
Методи і прийоми: розглядання, бесіда, вказівка, запитання, допомога, гра, схвалення.
Підготовка вихователя: опрацювала методичну літературу: 1. Програма розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля". – Тернопіль, 2013.
Підготовка дітей: розглядали іграшки, малювали птахів, кольорові кульки, квіти; ліпили овочі і фрукти, тварин; будували меблі, будинки, машини; складали пазли, спостерігали за явищами природи та суспільного життя.
Створила розвивальне середовище в різних кінцях кімнати, на столах, на килимку розмістила необхідний матеріал. Пригадую з дітьми, що вони вже малювали, ліпили, будували. Проводжу індивідуальну бесіду з дітьми:
- Що ви, діти, любите робити найбільше: малювати, ліпити, будувати?
Пропоную дітям приступити до роботи, (в процесі роботи підходжу до дітей, вправляю, запитую, що вони роблять?)
- Що ти будуєш?
- Що ти ліпиш?
- Що ти малюєш?
-Для кого?
- Що можна робити з цим предметом?
- Кому ти це подаруєш?
Заохочую дітей до розповіді про свої малюнки, виліплені предмети.
Схвалюю дітей, їхню роботу. В кінці пропоную дітям погратися в гру "Подоляночка".