Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІІ молодша група

Тема: самостійна художня діяльність.

Програмовий зміст: заохочувати дітей до експериментування та створення нових образів олівцями, фломастерами та за допомогою пластиліну, деталей будівельного конструктора. Розвивати емоційну чутливість, творчу уяву, фантазію. Виховувати самостійність, дружні взаємини.

Методи і прийоми: розглядання, бесіда, вказівка, запитання, допомога, гра, схвалення.

Підготовка вихователя: опрацювала методичну літературу: 1. Програма розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля". – Тернопіль, 2013.

Підготовка дітей: розглядали іграшки, малювали птахів, кольорові кульки, квіти; ліпили овочі і фрукти, тварин; будували меблі, будинки, машини; складали пазли, спостерігали за явищами природи та суспільного життя.

Матеріал: аркуші паперу, олівці, фломастери, пластилін, пазли, розфарбовки.

Хід заняття

Створила розвивальне середовище в різних кінцях кімнати, на столах, на килимку розмістила необхідний матеріал. Пригадую з дітьми, що вони вже малювали, ліпили, будували. Проводжу індивідуальну бесіду з дітьми:

- Що ви, діти, любите робити найбільше: малювати, ліпити, будувати?

Пропоную дітям приступити до роботи, (в процесі роботи підходжу до дітей, вправляю, запитую, що вони роблять?)

- Що ти будуєш?

- Що ти ліпиш?

- Що ти малюєш?

-Для кого?

- Що можна робити з цим предметом?

- Кому ти це подаруєш?

Заохочую дітей до розповіді про свої малюнки, виліплені предмети.

Схвалюю дітей, їхню роботу. В кінці пропоную дітям погратися в гру "Подоляночка".

Додаток 7




Переглядів: 521

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Хід роботи | Старша група

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.