Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Старша група

Тема: Трудова діяльність у другу половину дня

План:

1. Підйом, одягання.

2. Підготовка до полуденку (чергування).

3. Полуденок.

4. Художня праця: виготовлення виробів з тіста – вареників.

5. Підготовка до прогулянки.

Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей одягатися самостійно, в правильній послідовності, помічати неохайність в одязі, ввічливо звертатися за допомогою до дорослого, дякувати за допомогу. Закріпити навички миття рук та культурної їжі. Вправляти у виконанні обов’язків чергових по їдальні (сервірувати та прибирати столи, підмітати підлогу).

Виховувати самостійність, охайність.

Під час ручної (художньої) праці продовжувати вчити виготовляти вироби з тіста - вареники: розкачувати тісто, надавати йому круглої форми за допомогою склянки, перегинати та защипувати круглу форму. Закріпити назви знарядь праці (качалка), національного посуду (макітра). Розвивати дрібні м’язи кисті рук, координацію рухів, окомір. Виховувати інтерес і повагу до народних традицій, вміння працювати організовано, розподіляти роботу, допомогати один одному.

Методи і прийоми: розгляд, показ і пояснення, вправляння, бесіда, художнє слово, заохочення, оцінка, вказівка, запитання.

Підготовка вихователя

а) опрацювала методичну літературу:

1. Програма розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі". – К., 2014.

2. Л.А. Швайка. Організація трудової діяльності в дитячому садку. -

Х., 2008. - с. 108-115;

б) підготувала тісто, обладнання.

Підготовка дітей:

Діти виготовляли коржики, робили винігрет, знають назву національного посуду.

Матеріал:готове тісто, борошно, начинка з маку; дощечки, качалки, склянки, ложки, макітра, таця.

Хід роботи:

Підйом.

По мірі прокидання піднімаю дітей, спокійно, лагідно з ними розмовляю. Нагадую, щоб одягалися в правильній послідовності, ввічливо зверталися за допомогою, дякували.

Підготовка до полуденку, полуденок.

Пропоную помити руки. Нагадую черговим про їх обов’язки. Слідкую, щоб вірно домовлялися про роботу, послідовно накривали на столи. Даю вказівку сідати за столи. Слідкую, щоб їли охайно, користувались серветками, після їжі дякували. Контролюю прибирання черговими зі столів. Нагадую, щоб замітали підлогу легенько, не піднімаючи пилу.




Переглядів: 442

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІІ молодша група | Художня праця.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.