МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Художня праця.Організовую дітей за столами, зсунутими докупи в один ряд. Звертаюсь до дітей: Добрий вечір в нашій хаті! Ось і закінчується зима, наближається весна - тепла, радісна, сонячна. А чи знаєте ви, як називається свято зустрічі весни? Вірно, Стрітення. В цей час наш народ святкує Масляну, пригощаючись найрізноманітнішими стравами. А тепер відгадайте загадку: Я пухкенький, я гарненький, Дуже з сиром я смачненький. Я і в маслі непоганий, А ще кращий я в сметані. Вірно, діти, це - вареник! А ви любите вареники? Українці вміють готувати найрізноманітніші вареники: Вареники картопляні, Добрі з сиром у сметані, З м’ясом, сливами, малиною, З медом, цукром і підливою. - Діти, а з чим ви любите вареники? Так, бачу, що ви всі любите вареники і кожен з вас пробував, які вони на смак. Наш народ так полюбляє вареники, що навіть придумав про них прислів’я: «Купається, як вареник у маслі». Або ось така мирилка: «Мир миром, пироги з сиром, варенички в маслі, ми - дружечки красні!». Діти, а хто з вас знає щедрівку, де є слова про вареники? Так, «Щедрик, ведрик, дайте вареник!» А коли до вас приходять гості, мама пригощає їх варениками? Ось сьогодні ми і будемо вчитись ліпити вареники, щоб потім допомогати мамі. Дрібка соди, склянка муки, Можна кисляк, можна й води. Тісто готове, готуй начинку! Можна капусту, можна печінку, Можна й яблучко, й вишню спіленьку, А ще з маком вареник смачненький. - Діти, а з чого ліплять вареники? - Вірно, з тіста. - Аз чого замішують тісто? - Так, з борошна, кислого молока, соди, солі. А що потрібно зробити перед тим, як починати роботу? Вірно, помити руки і одягти фартухи. Давайте пригадаємо, які трудові дії входять до процесу виліплення вареників - Тісто треба розкачати качалкою, склянкою видавити кружечки, покласти начинку і зліпити вареники. - Яка операція найважча? - Скільки учасників потрібно на кожну операцію? - Що кому потрібне для роботи? Розподіляємо дітей за ділянками роботи, підбираємо обладнання для кожної групи. Показую і пояснюю послідовність роботи. - Ось у мене є готове тісто. Що спочатку потрібно зробити з тістом? Вірно, розкачати качалкою. - На чому будемо розкачувати? Так, на дошці. Розкачувати слід, легенько натискаючи качалку. Тісто повинне бути тоненьким, щоб легко було видавлювати кружечки (показую). - Для чого нам потрібні склянки? Вірно, ними видавлюємо кружечки. Склянку треба спочатку умочити в борошно, щоб тісто не прилипало (показую). Кружечки кладемо на дощечку, притрушену борошном. Маленькою ложечкою накладаємо начинку (мак), перегинаємо і защипуємо краї кружечка, ось так. Ось і вийшов вареник. Закріплюю послідовність роботи. Пропоную приступати до роботи. Допомагаю тим, що ліплять вареники. Після закінчення роботи звертаю увагу на вареники, викладені на таці. - Погляньте, які в нас умілі ручки! Які гарні вареники у нас вийшли! А щоб вони були ще смачніші, ми їх зваримо, розмішаємо з маслом, поллємо медом. - Діти, що це в мене в руках? (показую макітру). - Так, це макітра - національний посуд українців. Ось у цій чудовій макітрі ми і помішаємо вареники з маслом. Давайте віднесемо тацю з варениками на кухню (помічник вихователя з двома дітьми відносять вареники). - А поки вареники будуть варитися, ми приберемо робоче місце (діти прибирають). Вихователь: Чую, чую, що вже наші вареники готові. Погляньте, які вони пухкенькі та духмяні. Потрусимо їх у макітрі, щоб маслечко розтало. А тепер розкладемо вареники в тарілки, поллємо медком та пригостимо гостей (батьків), та й самі покуштуємо: Сядем за столики, друзі, тісненько, Вмочим вареник в медочок гарненько! Всі ви дружно працювали, тому й вареники вийшли такі гарні та смачні. (Гості дякують дітям). Додаток 8
|
||||||||
|