МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Любов ЗабаштаЛюдина починається з добра! Людина починається з добра, Із ласки і великої любові, Із батьківської хати і двора, З поваги, що звучить у кожнім слові. Людина починається з добра, З уміння співчувати, захистити, Це зрозуміти всім давно пора, Бо ми прийшли у світ добро творити. Людина починається з добра, Із світла, що серця переповняє. Ця істина, як світ, така стара, А й досі на добро нас надихає. - Діти, які вчинки можна назвати хорошими, добрими? Про які добрі вчинки ви можете розповісти із власного життя? - Чарівний клубочок веде нас далі… Дидактична гра «Зроби добро» (з використанням ІКТ) Правила гри:уважно розглянути зображення і сказати, що хорошого можна зробити. Якщо відповідь правильна, то на слайді з’явиться відповідне зображення. - Молодці, діти, бачу, що ви дуже хороші, добрі діти. Кожна людина має виявляти доброту до інших людей та довкілля. - Погляньте, чарівний клубочок привів нас до загадкової великої іграшки – Ведмедика. Це Ведмедик, який дарує ласкаві, добрі слова. Дидиктична гра «Подаруй ласкавинку» Діти передають один одному іграшку, говорячи при цьому ласкаві, добрі слова один одному. - Діти, що трапляється з людиною, коли їй ніхто не дарує ласкавинок? - Ми з вами часто говоримо про доброту, про те, що слід бути добрими, чуйними, любити один одного і все, що нас оточує. А якою ви уявляєте доброту? Ви всі знаєте, що травичка зелена, небо блакитне, сонечко жовте. Цікаво, а якого ж кольору добро? Як воно виглядає? - Гаразд, вирушаймо далі. Котися клубочок, котись, прогуляймося по Царстві Доброти! Клубок привів нас до лабіринту, який ми зможемо пройти лише тоді, коли створимо «ланцюжок Добра і Краси». Інтерактивна гра «Ланцюжок Добра і Краси» Перша дитина називає об’єкт, друга - його властивості, третя - новий об’єкт з тими самими властивостями. Наприклад: Сонце, сонце тепле, тепла любов, любов щира, щира посмішка, посмішка привітна. - Молодці, ми пройшли лабіринт і потрапили на Світлофор доброти і ввічливості! Дидактична гра «Світлофор доброти і ввічливості» Вихователь зачитує різні моральні ситуації, а діти говорять, що ввічливо, а що ні. Якщо це правильно – показують зелений кружечок, якщо ні – червоний. Наприклад: 1) «Дайте мені хліб»,- звернувся хлопчик до продавця (червоний кружечок). Чому ви показали цей кружечок? Яке слово забув сказати хлопчик? (Будь-ласка) 2) Після обіду Коля сказав бабусі: «Дякую, борщ був дуже смачний». (зелений кружечок) - Молодці, як же можна зробити приємне іншому? - Діти, клубочок привів нас до чарівного стільчика. Ставайте в коло, пограємо в гру «Чарівний стілець». Рухлива гра «Чарівний стілець» Посередині кола стоїть стільчик, діти йдуть по колу і говорять слова: «Хто найкращий з нас сьогодні, ти скоріше вибігай і на цей стілець сідай». Дитині, яка перша сіла на стільчик, говорять гарні слова. (Під час гри грає легка приємна музика). - Відчуваєте, як приємно і радісно стало у вас на душі, вас люблять ваші друзі, дарують ласкавинки добра і любові. А гарні, добрі побажання завжди здійснюються! - Діти, клубочок нас привів на луг (на екрані картинка лугу), але цей луг якийсь дивний…Ви не здогадуєтесь чому? - Чи помітили ви, що на ньому немає жодної квіточки? Нам потрібно оживити луг! Так як це Царство Доброти, ми створимо квіточку доброти. Інтерактивна гра «Квітка Доброти» Пропоную серцевину квітки – форму серця. Різнокольорові пелюстки вибирають діти і прикладають до серцевини. Пелюстки може додати кожна дитина, називаючи добре слово (справу, якість, вчинок). Квітка може мати стільки пелюсток, скільки пропонують діти. Після кожної вірно прикладеної пелюстки на екрані з’являється маленька квітка. Чим більше діти назвуть добрих слів, тим більше квіток з’явиться. - Діти, чи сподобалась вам квітка доброти? Давайте повторимо всі добрі слова, які ви щойно називали і збережемо пам’ять про цю квітку у своєму серці. Квітка у серці має розквітати щоразу, коли зустрічається з іншою людиною. - Ось наша подорож Царством Доброти закінчується. Діти, Царство Доброти – це не фантастика, а те, як люди ставляться один до одного. Кожна людина обирає для себе: жити їй у цьому Царстві чи ні. І якщо обирає доброту, то вона – справжня людина. Тоді треба жити за законами доброти, бути уважним до інших, співчувати і допомагати. - Діти, то яке ж це Царство Доброти? Які люди живуть у ньому? Ви хочете жити у цьому Царстві? - Щоб Царство Доброти залишилось у наших серцях, давайте намалюємо його за допомогою склянок з розфарбованою водою. - Якими кольорами ви будете малювати? (Яскравими, теплими, приємними; жовтий, червоний, блакитний, зелений та ін..) Діти змішують фарби, зафарбовують воду за допомогою додавання краплини фарби у воду. Із склянок з водою створюють красивий візерунок. По закінченню роботи називають до спільного малюнка добрі слова. Додаток 10
|
||||||||
|