МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Наукова діяльність студентів як один із шляхів адаптації європейської та української систем вищої освітиНауково-дослідна робота в університеті має статус пріоритетної у діяльності викладачів і студентів. Вона спрямовується на розв'язання таких завдань: - забезпечення теоретико-концептуальних, психолого-педагогічних і науково-методичних засад навчального процесу і приведення підготовки фахівців у відповідність з сучасними вимогами та найновішими досягненнями вітчизняної і зарубіжної науки та техніки; - дослідження актуальних науково-дослідних тем з пріоритетних напрямів розвитку науки і техніки; - підготовка науково-педагогічних і наукових кадрів; - інтенсифікація наукових досліджень на факультетах, кафедрах, у наукових школах, науково-дослідних центрах і лабораторіях, а також забезпечення їх високої якості та збільшення числа наукової продукції; - розширення та зміцнення науково-інформаційної бази наукової діяльності університету; - зміцнення зв'язків університетської науки з науково-дослідною роботою провідних ВНЗ і наукових установ України та інших країн.
Подальші дії для досягнення шести цілей Болонського процесу До них відносять: - прийняття системи легкозрозумілих і адекватних ступенів; - прийняття системи двоциклової освіти; - упровадження системи кредитів – системи накопичення кредитів або інших сумісних з нею систем, які здатні забезпечити як диференційно-розрізнювальну функцію, так і функції накопичення; - сприяння мобільності студентів і викладачів (усунення перешкод вільному пересуванню студентів і викладачів); - забезпечення високоякісних стандартів вищої освіти; - сприяння європейському підходу до вищої освіти (впровадження програм, курсів, модулів з «європейським» змістом); - навчання протягом всього життя; - спільна праця вищих навчальних закладів і студентів як компетентних, активних і конструктивних партнерів у формуванні Європейського простору вищої освіти.
Лекція 5. Запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу (КМСОНП) у ВНЗ України Мета: вивчення принципів та сутності КМСОНП у ВНЗ України. План: 1. Педагогічний експеримент щодо запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих навчальних закладах III-IV рівнів акредитації. 2. Принципи запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу. 3. Науково-методичні засади запровадження КМСОНП у вищу освіту України. 5.3.1. Основні терміни, поняття та їхнє визначення. 5.3.2. Структура і вимоги до складання основних компонентів КМСОНП. 4. Загальні вимоги до організації навчання студентів.
|
||||||||
|