Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Педагогічний експеримент щодо запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВНЗ України

На виконання основних завдань колегії Міністерства освіти і науки від 28 лютого 2003 р., що спрямовані на реалізацію національної доктрини розвитку освіти України, департаментом вищої освіти разом з вищими навчальними закладами проведено аналіз стану можливих шляхів реформування навчального процесу у ВНЗ. Проведений аналіз показав, що система підготовки фахівців з вищою освітою має певні недоліки: відсутність систематичної роботи студентів протягом навчального семестру, низький рівень активності студентів, можливість необ’єктивного оцінювання знань, значні затрати бюджету часу на проведення екзаменаційної сесії, низька мобільність студентів щодо зміни напрямів підготовки тощо.

Для подолання недоліків існуючої системи підготовки фахівців може бути впроваджено кредитно-модульну систему, яка передбачає вирішення завдань: відходу від традиційної схеми «навчальний семестр – навчальний рік, навчальний курс»; раціонального поділу навчального матеріалу дисципліни на модулі і перевірки якості засвоєння матеріалу кожного модуля; використання більш широкої шкали оцінки знань; вирішального впливу суми балів, одержаних протягом семестру, на підсумкову оцінку; стимулювання систематичної самостійної роботи студента протягом семестру і підвищення якості їхніх знань; упровадження здорової конкуренції тощо. До Міністерства освіти і науки звернулися ректори провідних вищих навчальних закладів України з пропозицією провести педагогічний експеримент щодо впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесуу вищих навчальних закладах ІІІ-ІV рівнів акредитації, який і був започаткований з 2003-2004 навчального року.

Метою впровадження КМСОНП є підвищення якості вищої освіти фахівців і забезпечення на цій основі конкурентоспроможності випускників і престижу української вищої освіти у світовому освітньому просторі.

Основними завданнями КМСОНП є:

  • адаптація ідей ECTS до системи вищої освіти України для забезпечення мобільності студентів у процесі навчання та гнучкості підготовки фахівців, враховуючи швидкозмінні вимоги національного та міжнародного ринків праці;
  • забезпечення студентові можливості навчання за індивідуальною варіативною частиною освітньо-професійної програми, що сформована за вимогами замовників та побажаннями студента і сприяє його саморозвитку і відповідно підготовці до життя у вільному демократичному суспільстві;
  • стимулювання учасників навчального процесу з метою досягнення високої якості вищої освіти;
  • унормування порядку надання студенту можливості отримання професійних кваліфікацій відповідно до ринку праці.

 




Переглядів: 378

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Наукова діяльність студентів як один із шляхів адаптації європейської та української систем вищої освіти | Принципи запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.