Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






На основі отриманої інформації розраховують такі показники.

1. Показники доходів і прибутків:

 

Квп = (Дп - С)/Дп,

 

де Квп - коефіцієнт валового прибутку;

Дп - виторг від продажу товарів;

С - собівартість проданих товарів;

 

Кчп = Пчн

 

де Кчп - коефіцієнт чистого прибутку;

Пч - чистий прибуток;

Пн - обсяг продажу нетто.

 

Ковп = Пчв,

 

де Ковп - коефіцієнт окупності власного капіталу;

Кв - власний капітал;

 

Коіч

 

де Коі - коефіцієнт окупності інвестицій;

Дч- чистий дохід;

А - активи.

 

2. Показники платоспроможності:

 

Ачп = Ао - П3

 

де АЧІІ - чисті поточні активи (чистий робочий капітал);

Ао - оборотні(поточні) активи;

П3 - поточні пасиви (поточні зобов'язання);

 

Кп= Ао3

 

де Кп - коефіцієнт покриття (поточної платоспроможності).

 

3. Показники обороту запасів.

 

Оз = Тпс

 

де ОЗ - обертання товарних запасів;

Тп - собівартість товарів, фактично проданих за рік;

Зс - середньорічна вартість товарних запасів.

 

4. Показники ефективності маркетингових заходів:

 

К = отримані замовлення (вартість) / оборот;

 

 

 

 

 

Ефективність реклами = сума рекламних витрат/оборот

Особливе місце серед напрямів, за якими здійснюється контроль маркетингу, займає контроль неекономічних показників, до переліку яких входять:

—кількість нових покупців;

—втрачені покупці;

—кількість незадоволених покупців;

—ставлення споживачів до торгової марки;

—якість товарів (послуг) порівняно з конкурентами;

конкурентоспроможність продукції;

—прихильність споживачів до торгової марки;

—задоволеність (незадоволеність) споживачів;

—поінформованість споживачів щодо торгової марки;

—імідж фірми.

Зворотна сторона медалі - це низька якість товарів - незадоволеність споживачів - негативне ставлення до марки - втрачені покупці. Усі перелічені показники - неекономічні, а ось наслідки цілком економічні: зменшення обсягу продажу, відповідно і частки ринку, а зрештою і прибутку. Отже, постійне вимірювання неекономічних показників, оперативне реагування на тривожні симптоми - важлива маркетингова функція.

Контроль маркетингових витрат починається з вивчення бухгалтерського звіту фірми, потім виконується перерахунок витрат фірми за певний термін часу по функціям маркетингу (маркетингові дослідження, розробка нових товарів, реклама та стимулювання продажу, розробка торгової марки, збут, послуги споживачам, планування та контроль маркетингової діяльності тощо). Висновки відображуються у вигляді таблиці (табл. 11.5).

Таблиця 11.5




Переглядів: 280

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Контроль, аналіз та ефективність маркетингової діяльності | Розподіл витрат по функціям маркетингу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.