МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
На основі отриманої інформації розраховують такі показники.1. Показники доходів і прибутків:
Квп = (Дп - С)/Дп,
де Квп - коефіцієнт валового прибутку; Дп - виторг від продажу товарів; С - собівартість проданих товарів;
Кчп = Пч/Пн
де Кчп - коефіцієнт чистого прибутку; Пч - чистий прибуток; Пн - обсяг продажу нетто.
Ковп = Пч/Кв,
де Ковп - коефіцієнт окупності власного капіталу; Кв - власний капітал;
Коі=Дч/А
де Коі - коефіцієнт окупності інвестицій; Дч- чистий дохід; А - активи.
2. Показники платоспроможності:
Ачп = Ао - П3
де АЧІІ - чисті поточні активи (чистий робочий капітал); Ао - оборотні(поточні) активи; П3 - поточні пасиви (поточні зобов'язання);
Кп= Ао/П3
де Кп - коефіцієнт покриття (поточної платоспроможності).
3. Показники обороту запасів.
Оз = Тп/Зс
де ОЗ - обертання товарних запасів; Тп - собівартість товарів, фактично проданих за рік; Зс - середньорічна вартість товарних запасів.
4. Показники ефективності маркетингових заходів:
К = отримані замовлення (вартість) / оборот;
Ефективність реклами = сума рекламних витрат/оборот Особливе місце серед напрямів, за якими здійснюється контроль маркетингу, займає контроль неекономічних показників, до переліку яких входять: —кількість нових покупців; —втрачені покупці; —кількість незадоволених покупців; —ставлення споживачів до торгової марки; —якість товарів (послуг) порівняно з конкурентами; — конкурентоспроможність продукції; —прихильність споживачів до торгової марки; —задоволеність (незадоволеність) споживачів; —поінформованість споживачів щодо торгової марки; —імідж фірми. Зворотна сторона медалі - це низька якість товарів - незадоволеність споживачів - негативне ставлення до марки - втрачені покупці. Усі перелічені показники - неекономічні, а ось наслідки цілком економічні: зменшення обсягу продажу, відповідно і частки ринку, а зрештою і прибутку. Отже, постійне вимірювання неекономічних показників, оперативне реагування на тривожні симптоми - важлива маркетингова функція. Контроль маркетингових витрат починається з вивчення бухгалтерського звіту фірми, потім виконується перерахунок витрат фірми за певний термін часу по функціям маркетингу (маркетингові дослідження, розробка нових товарів, реклама та стимулювання продажу, розробка торгової марки, збут, послуги споживачам, планування та контроль маркетингової діяльності тощо). Висновки відображуються у вигляді таблиці (табл. 11.5). Таблиця 11.5
|
||||||||
|