Поточні витрати, таким чином, пов'язуються з усіма напрямками маркетингової діяльності, але для повного аналізу витрат цього замало. Крім того, треба розрахувати таблицю функціональних витрат маркетингу по окремим товарам, каналам товароруху, ринковим сегментам та іншими критеріями аналізу. Так, наприклад, у табл. 11.6 таким критерієм є окремі товари фірми.
Таблиця 11.6
Розподіл функціональних витрат маркетингу по окремим товарам фірми
Функціональні витрати на маркетинг
Товари (товарні групи)
A
B
C
Всього
На маркетингові дослідження
На розробку нових товарів
На рекламу та стимулювання продажу
На розробку торгової марки
На збут
На послуги споживачам
На планування та контроль маркетингової діяльності
Всього
Таке групування витрат, як ми бачимо, дозволяє розраховувати функціональні витрати маркетингу по кожному критерію та їх частку в загальній сумі функціональних витрат. За такою же методикою розраховуються таблиці по всім іншим критеріям аналізу.