МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Правила ПОБУДОВИ РІЧНОГО ЦИКЛУ1. Чим швидше набирається спортивна форма, тим швидше вона втрачається. І навпаки, чим триваліше підготовчий період, тим довше спортсмен може зберігати пік форми. 2. Чим більший обсяг навантажень виконаний спортсменом в підготовчому періоді річного циклу, тим більший обсяг змагальних навантажень він зможе витримати. 3. При плануванні навантажень в цілорічному циклі слід дотримуватися певної послідовності. На початку підготовчого періоду збільшується обсяг ЗФП, потім СФП, далі наростає обсяг технічної підготовки, тактичної і психологічної. На початку цілорічного циклу наростають обсяги навантажень, які виходять до свого піку в другій половині підготовчого періоду. Вийшовши на пік обсягів навантаження слід починати виводити на пік інтенсивність тренувальних навантажень. Здатність витримувати навантаження граничні за обсягом і інтенсивності є досить надійним показником рівня спортивної форми. 4. Якщо спортсмен вийшов на пік форми і вона, пройшовши фазу стабілізації, почала втрачатися, то не треба намагатися її утримати силою. Кращий варіант - дати "формі" можливість частково втратися, а потім, створивши своєрідний ефект відновлення, знову перейти до фази придбання форми, збільшуючи тренувальні навантаження і їх інтенсивність. Іншими словами, не варто "дотискати" утрачиваемую форму, слід використовувати циклічний характер набуття і втрати спортивної форми. Використовувати своєрідний розгін на узвозі (при втраті форми) для підйому на новий пік форми. 5. Якщо в попередньому сезоні спортсмен не виходив на пік форми (із-за травми або пропуску сезону), то в новому сезоні йому потрібно виконати набагато більший обсяг тренувальних навантажень для досягнення цього стану. І навпаки, якщо попередній сезон був успішним, спортсмен вийшов на пік форми і зберігав її тривалий час, то в новому сезоні йому потрібно для виходу на пік форма набагато менше зусиль. 6. У багаторічному тренуванні спостерігається своєрідний ефект "залишкової трансформації". Він характеризується тим, що організм зберігає набуті якості протягом визначеного часу. Якщо ці якості, наприклад сила, набувалися протягом одного року, то вони втрачаються досить швидко. Якщо ж вони набувалися протягом 5 – 10 років, то вони і зберігаються природно набагато довше. Цей ефект досить явно проявляється у висотних сходженнях в альпінизмі. Альпініст-висотник з великим досвідом, нерідко навіть не набравши піку форми, почуває себе на великих висотах набагато краще в порівнянні зі спортсменом, який знаходиться на піку форми, але не мають досвіду висотних сходжень. Тобто, той функціональний резерв, який спортсмен накопичив у попередній практиці, зберігається якийсь час і втрачається з тією ж швидкістю, з якою набувався. Ці ж закономірності простежуються у всіх видах підготовки: технічної, тактичної і психологічної.
|
||||||||
|