МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||
Нижче наведені приклади програмних завдань для трьох рівнів результатів.
Завдання оформляють у письмовій формі, копії якого одержують всі працюючі по даній програмі. Завдання є основою для розробки й наступної реалізації стратегії й тактики. Оскільки ними керуються при плануванні, керуванні, а також при оцінці всієї програми і її окремих елементів, завдання необхідно часто обговорювати. Це дозволить персоналу завжди бути в курсі подій, що відбуваються в рамках роботи програми. У міру зміни умов розроблювачі програми змінюють завдання, які відбивають зміни середовища.
III. Дія й комунікація. Основною умовою успішного ведення кампанії сьогодні стає координація дій і комунікації, адже ефективність одного залежить від ефективності іншого. При цьому закони комунікативного впливу вимагають самого точного зближення позицій коммуникатора й аудиторії, тільки в цьому випадку можна домогтися максимального успіху. Для цього американські фахівці з ПР пропонують наступну техніку: 1. Використовуйте засоби масової комунікації, які найбільш зближені з позицією аудиторії. 2. Використовуйте комунікативне джерело, що користується найбільшою довірою аудиторії в даному питанні. 3. Уникайте підкреслення розходжень між позицією коммуникатора й аудиторії. 4. Знаходите точки дотику з аудиторією щодо подій, які згадуєте. 5. Формулюйте позицію коммуникатора як позицію більшості. 6. Використовуйте відсилання на ідентифікацію групи (соціальної, віковий, релігійної; професійної й т.д.), якщо вона може вам допомогти. 7. Модифікуйте повідомлення з метою задоволення потреб організації.
Є стандартні вимоги до того, що зізнається нормою для повідомлень СМК: вони повинні мати новинний характер, бути зрозумілими, бути прив'язаними до аудиторії, до місця й часу. Таким чином, третій крок містить у собі наступні елементи: стратегії дії, комунікативні стратегії, плани реалізації програми.
Третій етап процесу рішення проблеми пов'язаний з реалізацією програми дій і комунікацій, спрямованої на досягнення певних цілей по кожнійій із суспільних груп, що повинне забезпечити виконання програмної мети. Виконуючи третій етап, необхідно відповісти на питання: "Хто, коли, де і як повинен зробити й сказати це?"
Стратегія здійснення комунікацій підтримує програму Дій у досягненні наступних цілей: (1) інформування внутрішньої й зовнішньої цільової аудиторії про дії компанії; (2) Переконання цільової аудиторії в необхідності підтримати й прийняти дії компанії; (3) роз'яснення громадськості, яким чином вона може перетворити свої наміри в дії.
В остаточному підсумку всі проблеми ПР зводяться до вимоги, щоб інформаційні комунікації зближали людей і їхні точки зору.Про цьому варто пам'ятати щораз, коли розроблювальна Пр-Програма передбачає випуск прес-релізів, престижної реклами, зустрічей і інших інструментів контакту. В інформаційних комунікаціях необхідна безперервність. Звідси повторення послідовних (однотипних) повідомлень у простій формі, продуманий вибір часу, місця, методики й набору засобів реклами, що з декількох позицій підводить аудиторію до одного висновку.
З огляду на це, Пр-Фахівець повинен з максимальною точністю визначити свою аудиторію й для досягнення кожної з поставлених цілей йому варто використовувати різні стратегії й методики. Зокрема, різні відносини до розглянутого питання й різні рівні зацікавленості в ньому вимагають різних стратегій повідомлення.
|
||||||||||||
|