Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методики, які зменшують розрив між точкою зору коммуникатора й підходом аудиторії.

1. Використовуйте інформаційний канал, що найбільше точно відповідає цільовій аудиторії.
2. Використовуйте джерело інформації, що з погляду цільової аудиторії є таким, що заслуговує на найвищу довіру з погляду певної тематики.
3. Зведіть до мінімуму розходження між позицією, висловлюваною організацією, і позицією, що з цього питання займає цільова аудиторія.
4. Позиція коммуникатора повинна збігатися з думкою більшості цільових аудиторій.
5. Ідентифікацію аудиторії по групах використовуйте тоді, коли подібна ідентифікація допомагає досягти позитивної реакції. Вірно й зворотнє — якщо досягнення позитивного результату вимагає ідентифікації аудиторії по групах, використовуйте її.
6. Видозмінюйте повідомлення, щоб воно відповідало завданням компанії.11



Переглядів: 289

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Нижче наведені приклади програмних завдань для трьох рівнів результатів. | Традиційні критерії, застосовувані для формування повідомлення для ЗМИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.