1. Використовуйте інформаційний канал, що найбільше точно відповідає цільовій аудиторії.
|
2. Використовуйте джерело інформації, що з погляду цільової аудиторії є таким, що заслуговує на найвищу довіру з погляду певної тематики.
|
3. Зведіть до мінімуму розходження між позицією, висловлюваною організацією, і позицією, що з цього питання займає цільова аудиторія.
|
4. Позиція коммуникатора повинна збігатися з думкою більшості цільових аудиторій.
|
5. Ідентифікацію аудиторії по групах використовуйте тоді, коли подібна ідентифікація допомагає досягти позитивної реакції. Вірно й зворотнє — якщо досягнення позитивного результату вимагає ідентифікації аудиторії по групах, використовуйте її.
|
6. Видозмінюйте повідомлення, щоб воно відповідало завданням компанії.11
|