Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Традиційні критерії, застосовувані для формування повідомлення для ЗМИ

.

1. Вплив. Число людей, які одержали повідомлення, значущість наслідків, наявність прямого зв'язку між причиною й наслідком, швидкість настання наслідків. Ці критерії застосовуються не тільки до новин, але й до будь-якої іншої розповсюджуваної інформації.
2. Зацікавленість. Відношення аудиторії до розглянутого питання (проблемі). При розгляді цього критерію звичайно виходять із припущення, що цінність новин збільшується, якщо вони носять місцевий характер або висвітлюються під кутом інтересів даного регіону.
3. Актуальність. Новини — швидкопсувний продукт. Цей критерій пояснює, чому журналісти й репортери борються за те, щоб першими подати новину, і чому друковані ЗМІ не можуть змагатися з телебаченням і радіо в області швидкості подачі інформації. Тому друковані ЗМІ звичайно більше уваги приділяють питанням "чому" і "як", а не питанню "коли".
4. Неординарність. Предмет повідомлення повинен бути легко пізнаваний і гарно відомий. Знаменитості й пов'язані з ними події цікаві великій кількості людей; їх завжди варто включати в повідомлення. Неординарність означає, що журналісти і їхня аудиторія завжди виявляють цікавість до приватного життя громадських організацій і окремих діячів.
5. Новизна. Повідомлення повинне бути незвичайним, хвилюючим, несподіваним і видатним. Іноді взагалі визначають новину як відхилення від норми. Журналісти й редактори знають, що людей цікавить все нове, незвичайне й несподіване.
6. Конфлікт. Занадто часто конфлікт стає найважливішою складовою частиною новин, не тільки тому, що він залучає журналістів, але й тому, що мас-медіа потурають інтересу публіки до всього сенсаційного й незвичайному.

 

Фахівець ПР повинен так формулювати свої повідомлення, щоб редактор випуску новин, орієнтуючись на свої професійні стандарти, визначив їх такими, що заслуговують на увагу(звідси вимога до ПР фахівця, щоб він добре знав специфіку інформаційних мас-медіа добору повідомлень).

 

Повідомлення також повинні бути доступними для розуміння — інакше кажучи, нескладними, без жаргонних виражень; аудиторія повинна без зусиль схоплювати суть повідомлення.

 

Однак важливіше всього інше: повідомлення повинне бути вибудуване так, щоб на нього обов'язково пішла негайна діюча реакція.

Стратегія Пр-Акцій повинна бути взаємовигідною, точно так само й повідомлення повинні бути взаємовигідними. Повідомлення повинне бути подане так, щоб включена в нього інформація відповідала на питання аудиторії, відповідала її інтересам і сподіванням, а також спонукувала членів аудиторії до дії (причому ця дія повністю повинне збігатися з інтересами аудиторії і її потреб).

 

Для формулювання повідомлення можна використовувати формулу « 30-3-30», виведену не дуже давно вченим і письменником Клеєм Шонфельдом. (див. лекц 2)

 




Переглядів: 321

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методики, які зменшують розрив між точкою зору коммуникатора й підходом аудиторії. | ПОШИРЕННЯ ПОВІДОМЛЕННЯ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.