Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Процес прийняття проходить п'ять стадій.

1. Дізнавання. Громадськість довідається про інновацію й одержує загальне уявлення про те, що це таке.

2. Зацікавленість. До інновації проявляють інтерес ранні послідовники (які приймають інновації швидко, але з обережністю). Вони прагнуть одержати додаткову інформацію й зважують основні достоїнства інновації.

3. Ухвалення рішення. Після ретельного вивчення достоїнств інновації в застосуванні до власної конкретної ситуації потенційні послідовники виносять вердикт - прийняти або відхилити інновацію.

4. Застосування. Ті, хто зважилися на випробування інновації, застосовують її у своїй ситуації, звичайно в невеликих масштабах. Вони починають цікавитися практичними й технічними питаннями, а також умовами застосування.

5. Підтвердження. Людина або зміцнює у своєму рішенні прийняти інновацію, або на підставі результатів застосування рішення про прийняття інновації відміняється.2

На стадії дізнавання засобу масової інформації впливають і користь, знайомлячи громадськість із предметом інновації. ЗМІ стають усе менш впливовими в міру того, як процес ухвалення рішення наближається до стадії підтвердження. На кожній стадії усе сильніше стає міжособистісний вплив.

РИС 1.

Бар'єри на шляху поширення інформації (по Липпману) Теорія Роупера Регулятори швидкості прийняття нових ідей (по Геллапу)
Штучно створена (особиста) цензура Великі мислителі Складність ідеї
Обмеження соціального контакту Великі послідовники Фактори відмінності від звичних моделей
Мала кількість часу, що приділяється суспільним справам Великі популяризатори Конкуренція з пануючими ідеями
Перекручування, викликане необхідністю скорочувати події до коротких повідомлень Рядові популяризатори(духівництво, редактори ЗМІ) Чи можна наочно продемонструвати й показати ідею?
Складність складання маленького словника, що повинен виразити великий і складний світ Політично активна частина населення (частина населення, що бере активну участь у суспільному житті) Наскільки значні сили, які будуть блокувати зміну?
Острах зіштовхнутися з фактами, які уявляються як загрозливі сталому порядку речей Політично інертна частина населення(частина населення, що рідко виражає свою думку, але бере участь у виборах) Чи задовольняє дана пропозиція насущну потребу? Частота нагадування громадськості про нову ідею

РЕЗЮМЕ




Переглядів: 312

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПОШИРЕННЯ ПОВІДОМЛЕННЯ. | Найважливіших пунктів ПР-Комунікацій.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.