МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Керування асинхронними двигунами у функції швидкостіКерування у функції швидкості можна здійснювати за допомогою реле швидкості, що безпосередньо контролюють швидкість, або реле, які реагують на зміну інших величин, що перебувають у прямій залежності від швидкості. Для двигунів постійного струму такою величиною є ЕРС, а для двигунів змінного струму — ЕРС, або частота струму ротора. Рис. 3.Принципіальна електрична схема керування пуском асинхронного двигуна з фазним ротором у функції частоти струму ротора. Керування пуском асинхронного двигуна з фазним ротором у функції частоти струму ротора (рис. 3) здійснюється за допомогою реле частоти КF,магнітний потік якого створюється спільною дією протилежно направлених магніторушійних сил котушки і короткозамкненого витка (гільзи) реле. На початку пуску частота струму ротора висока, тому струм в короткозамкненому витку і його розмагнічуюча дія великі, тому магнітний потік реле порівняно малий. Через це реле КF не спрацьовує і двигун розганяється при ввімкненому в коло ротора блоці пускових резисторів R1...R3.При зростанні швидкості двигуна частота струму ротора знижується, струм в короткозамкненому витку і його розмагнічувальна дія зменшується, а магнітний потік реле збільшується. Коли швидкість двигуна і частота струму ротора досягають певних значень, реле КFспрацьовує і своїм замикаючим контактом подає напругу на котушку контактора прискорення КМ2.Контактор КМ2 спрацьовує і закорочує блок резисторів R1...R3.Далі двигун розганяється при закороченому блоці резисторів до швидкості, що відповідає його навантаженню. Якщо при пуску двигуна застосовують кілька ступенів блока резисторів, то стільки ж треба мати реле, відрегульованих на різні частоти струму, при яких вони повинні спрацьовувати.
|
||||||||
|