МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Задача 3Питома вага електроенергетики Вінницького регіону складає: за обсягом валової продукції - 4,2%; за кількістю робітників -2,9%, за вартістю основних фондів - 4,6%. Питома вага населення області в населенні країни дорівнює 3,7%. Визначити коефіцієнти виробництва на душу населення ( за валовою продукцією, за основними фондами та за кількістю робітників).
Методика виконання: Коефіцієнт виробництва на душу населення (KдВП,ОФ, КР) обчислюється за формулою: , де Гр - показник галузі регіону (ВП, КР, ОФ), грн.; Гк - показник галузі країни; Нр - населення рeгioну; H - населення країни. Коли Kd = 1, ці частки однакові, що свідчить про рівномірний, пропорційний населенню розподіл даної галузі у регіоні. Якщо Kd > 1, то означена галузь сконцентрована у регіоні більше, ніж у середньому по країні. Чим більше значення Kd, тим вищий рівень концентрації галузі на території.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Висновки____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ПИТАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ: 1.Що є б’єктами, суб’єктами та предметом ДРЕПу? 2.Якою є головна мета регіональної економіки.? 4.Законодавчі основи регулювання ДРЕП в Україні. 3.В чому полягають завдання ДРЕПу в різних галузях економіки? 4. Які принципи ДРЕП Ви знаєте? 5. Соціально-економічні функції органів територіального управління. 6. Що є головними передумовами економічної самостійності регіонів? 7. Чим зумовлена необхідність підвищення ролі територій у розвитку і розміщенні продуктивних сил? 8. Роль держави у формуванні та реалізації ДРЕП.
ТЕМИ РЕФЕРАТІВ: 1.Оптимізація інтеграційних і дезінтеграційних процесів. 2.Збалансованість розвитку в контексті сталого розвитку. 3.Примноження національного багатства країни. 4.Забезпечення комплексності і раціональної структури господарства регіонів. 5.Розвиток підприємництва та ринкової інфраструктури. 6.Підвищення добробуту населення. 6.Розмежування повноважень між центром і регіонами. 13.Підвищення ролі територій у розвитку і розміщенні продуктивних сил. 7.Посилення спрямовуючої і координуючої ролі держави. 8.Гармонійне поєднання державного управління і місцевого самоврядування як основи розмежування повноважень у сфері управління економікою. 9.Розмежування повноважень між центром і регіонами. 10.Посилення спрямовуючої і координуючої ролі держави. 11.Основні напрями державної регіональної економічної політики.
|
||||||||
|