Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Допомогою на засадах загальної практики-сімейної медицини

Щодо особливостей переходу до охоплення дитячого населення обслуговуванням лікарем ЗП-СЛ можливо виділити декілька категорій лікарів залежно від шляху набуття спеціальності «Загальна практика – сімейна медицина». Це лікарі, що отримали вказану спеціальність:

1) через інтернатуру

2) через перепідготовку з лікарів-педіатрів дільничних

3) через перепідготовку з лікарів-терапевтів дільничних

Для кожної з цих категорій є відмінності щодо охоплення дитячого населення первиною медичною допомогою на засадах ЗП-СМ.

· лікарі 1-ї та 2-ї категорій. Такі лікарі можуть охоплювати наданням ПМД одразу населення усіх вікових категорій у т.ч. дітей усіх вікових груп.

· лікарі 3-ї категорії. Лікарі ЗП-СЛ, що перепідготовлені з лікарів терапевтів дільничних, охоплюють ПМД дитяче населення поетапно.

У амбулаторіях, де працює декілька лікарів ЗП-СЛ, охоплення ПМД дитячого населення лікарями 3-ї категорії здійснюється переважно поетапно.

1 етап. Лікарю ЗП-СЛ (лікар загальної практики-сімейний лікар) передається частина дитячого населення у віці від 3 до 18 років. Лікар ЗП-СЛ надає первинну медичну допомогу всім дітям, у т.ч. ЛОР, офтальмологічного , хірургічного, гінекологічного, неврологічного профілю та обслуговує хворих дітей при консультативній підтримці педіатра; веде динамічне спостереження за дітьми 1 та 2 груп здоров’я. На цьому етапі ЛЗП/СМ не обслуговує новонароджених та дітей віком до 3 років.

Два лікарі ЗП-СЛ – групової практики обслуговують біля 640 відвідувань (28%) та 1540 (40%) профілактичних відвідувань. При цьому лікар-педіатр бере на себе обслуговування дітей до 3 років та всіх хворих із складною і неясною для ЛЗП/СМ патологією .

2 етап. ЛЗП/СМ обслуговує дітей різного віку під контролем та спостереженням лікаря-педіатра ЗЛП. Діти, які обслуговуються ЛЗП/СМ групової практики, розподіляються приблизно по 300 дітей ЛЗП/СМ. До первинної педіатричної допомоги, яку виконує ЛЗП/СМ, входить: антенатальна охорона плода, профілактична робота з охорони здоров’я новонароджених, динамічне спостереження за дітьми першого року життя, диспансеризація здорових дітей дошкільного віку та шкільного віку, організація раціонального вигодовування дітей, особливо грудного та раннього віку, динамічне спостереження за дітьми із групи ризику та оздоровлення таких дітей, проведення щеплень, підготовка дітей до поступлення в дитячі дошкільні заклади та школу, лікувально-діагностична робота (амбулаторний прийом хворих дітей під контролем та спостереженням педіатра ЛЗП/СМ, своєчасне направлення на консультації до лікарів-спеціалістів зі складними випадками). На цьому етапі лікар-педіатр перепрофілюється на лікаря ЗЛП/СМ, і йому передається від інших ЛЗП/СЛ частина обсягів медичної допомоги дорослому населенню.

Обсяг педіатричної допомоги всередині групової практики розподіляється наступним чином: 2 ЛЗП/СМ обслуговують 33% відвідувань із захворюваності та 66% профілактичних відвідувань, що становить 54% всього обсягу педіатричної допомоги. 1 ЛЗП/СМ-педіатр обслуговує 36% відвідувань з приводу захворюваності. До педіатрів-спеціалістів переходить 20% від відвідувань з приводу захворювань дорослого населення.

3 етап. ЛЗП/СМ обслуговує дітей усіх вікових груп самостійно, консультуючись при цьому у лікарів-педіатрів. На цьому етапі лікарі ведуть хворих за сімейним принципом незалежно від статі та віку. У груповій практиці працюють три сімейні лікарі з можливістю консультуватися у одного з них, підготовленого з педіатрії. Обсяг надання педіатричної допомоги розподіляється наступним чином: 2 сімейні лікарі обслуговують 60% відвідувань, 1 сімейний лікар (консультант з педіатрії) – 33%, лікарі-спеціалісти – 7% від загального обсягу та 20% від усіх відвідувань з приводу захворювань.




Переглядів: 526

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організація первинної акушерсько-гінекологічної допомоги сімейним лікарем | Координаційно-комунікаційна функція лікаря ЗП-СМ. Організація співпраці сімейного лікаря з різними закладами , соціальними службами.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.