МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Навігація в ІнтернетіЗміст Вступ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2 Основна частина Навігація в інтернеті. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 Використання FTP, Telnet. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4 Використання FTP . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 Використання Telnet. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6 Використання пошукових сервісів. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7 Охорона праці. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8 Висновок. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9 Використані джерела. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10 ВСТУП У сучасному світі практично в усіх сферах діяльності надійно зайняв своє місце комп’ютер. Комп’ютери застосовуються усюди, починаючи від збереження різноманітних архівів, завершуючи програмним управлінням верстатів на заводах.
Навігація в Інтернеті
Навігація в Інтернеті Перед тим як відправитися в подорож по Всесвітній мережі, необхідно встановити з'єднання з Інтернетом. Зробіть це. Тепер можна запускати Internet Explorer: виконайте команду Пуск -> Інтернет (значок браузера Internet Explorer розташовується вгорі меню Пуск). У вікні браузера ви зможете спостерігати завантаження сторінки, яка була встановлена розробниками в якості домашньої (це веб-сторінка, яка завантажується за замовчуванням при запуску Internet Explorer). Найімовірніше, це буде сторінка пошукового сервера Microsoft live.com. Поточну домашню сторінку можна змінити на ту, з якою ви захочете починати роботу в Інтернеті, але про це ми поговоримо трохи пізніше, а зараз розглянемо елементи вікна Internet Explorer і найважливіші прийоми роботи в Мережі. Конфігурація вікна Internet Explorer (мал. 1) здасться вам дуже знайомій, що нагадує Провідник.
|
||||||||
|