МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Описати метод спостереження лінійчастих спектрів.Мета роботи:вивчити види спектрів та їх характеристики. Прилади та обладнання:установка “Спектр-І” (з блоком живлення), спектроскоп, розрядні трубки із досліджуваними газами (водень, гелій, криптон, неон) . Лінійчате випромінювання атома виникає внаслідок зменшення його енергії збудження. · Уяснити призначення приладів та обладнання, що використовуються у роботі. · Вставити трубку з досліджуваним газом в установку “Спектр-І”. Направити об’єктив спектроскопа на щілину установки “Спектр-І”, крізь яку проходить випромінювання. Подати напругу, увімкнувши тумблер блока живлення. · Налаштовуючи спектроскоп, добитися чіткого зображення спектральних ліній. · Обертаючи мікрометричний ґвинт спектроскопа, суміщувати зображення кожної спектральної лінії з чорною вертикальною лінією спектроскопа, що розташована у центрі зорового поля. Зняти покази шкали мікрометричного ґвинта, враховуючи, що один повний оберт мікрометричного ґвинта дорівнює 0.5 мм, ціна поділки - 0.01 мм. · Охарактеризувати інтенсивність ліній, що спостерігаються, за допомогою термінів: яскрава, середньої яскравості, слабо яскрава. · Вимкнути тумблер блока живлення. · Використовуючи таблицю довжин хвиль для водню, гелію, неону та криптону, приписати відповідні довжини хвиль спостережуваним спектральним лініям і внести у таблицю. · За довжиною lікожної хвилі, що спостерігається у спектрі водню, знайти сталу Рідберга за формулою де k = 2, nі =3, 4, 5,…(серія Бальмера). · Обробити результати за звичайною методикою й знайти похибку вимірювань. · Порівняти отримане значення сталої Рідберга з табличним й зробити висновки. · Знайти кванти енергій Еі(еВ), що емітуються (випромінюються) у переходах ni® k: , де h – стала Планка, с – швидкість світла. Білет
|
||||||||
|