МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Описати метод визначення коефіцієнта в’язкості речовини.Мета роботи:опанувати один із методів визначення в’язкості рідини, визначити коефіцієнт в’язкості досліджуваної рідини. Лабораторне устаткування:пробірка з наклеєною лінійною шкалою із в’язкою рідиною, залізні кульки, секундомір, мікрометр, термометр. 1. Визначити ціну поділки лінійної шкали, наклеєної на пробірку. Записати її. Виміряти відстань між верхньою та нижньою мітками h1-h2. Результат записати у табл. 2. 2. Мікрометром виміряти діаметр кульки кілька разів, повертаючи її. Знайти середнє значення. Розрахувати середнє значення радіуса кульки. Результат записати у рядок з номером досліду 1. 3. Спрямовуючи погляд перпендикулярно осі пробірки на рівні верхньої мітки, піднести кульку до осі пробірки і відпустити її. У момент проходження кульки повз верхню мітку запустити секундомір. Спрямовуючи погляд перпендикулярно осі пробірки на рівні нижньої мітки, у момент проходження кульки повз неї зупинити секундомір. Відлік за секундоміром визначить час tпроходження кулькою відстані h1–h2. Записати результат у рядок із відповідним номером досліду (табл. 2). 4. Аналогічно до п. 2–3 виконати вимірювання для другої та третьої кульок. Результати записати у табл. 2 у рядок із номерами дослідів 2 та 3 . 5. Для кожного номера досліду розрахувати коефіцієнт динамічної в’язкості за формулою . 6.Знайти середнє значення hсер й записати його окремим рядком. 6. Записати результат у вигляді . 9.Виміряти температуру повітря в лабораторії. Результат записати окремим рядком. 7. Знайти значення динамічної в’язкості касторової олії за формулою при виміряній температурі повітря в лабораторії, або з графіку залежності , побудованому за даними табл. 1. Записати його окремим рядком. 8. Порівняти виміряне значення h зі знайденим у попередньому пункті. Білет
|
||||||||
|