МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Описати метод вимірювання електроємності конденсатора.Мета роботи:перевірити закон Ома для змінного струму, розрахувати повний опір кола з котушкою, кола з конденсатором і кола з котушкою і конденсатором, розрахувати зсув фаз між напругою і струмом для цих кіл. Прилади та обладнання:амперметр, вольтметр, конденсатор, котушка індуктивності, реостат, з’єднувальні провідники. 1.Розглянемо електричне коло, зображене на рис. 3а. Зв’язок кута j з параметрами контуру та сила струму Повний опір: 2. Розглянемо електричне коло, зображене на рис. 5а. Рівняння для кута j: та сила струму та повний опір 3. Розглянемо електричне коло, зображене на рис. 7а. Рівняння для кута j: та сила струму та повний опір . . частота 1. Скласти схему згідно з рис. 3а. Записати в табл. 1 значення індуктивності, активного опору котушки і опору міліамперметра. 2. Виміряти напругу і силу струму при певному положенні реостата. Результати записати в табл. 1. 3. Змінити положення реостата і знову виміряти напругу і силу струму. Результати записати в табл. 1. Повторити вимірювання ще раз. 4. Скласти схему згідно з рис. 5а. Записати в табл. 2 значення ємності конденсатора і опору міліамперметра. 5. Виміряти напругу і силу струму при певному положенні реостата. Результати записати в табл. 2. 6. Змінити положення реостата і знову виміряти напругу і силу струму. Результати записати в табл. 2. Повторити вимірювання ще раз. 7. Скласти схему згідно з рис. 7а. Записати в табл. 3 значення індуктивності котушки, активного опору котушки, ємності конденсатора і опору міліамперметра. 8. Виміряти напругу і силу струму при певному положенні реостата. Результати записати в табл. 3. 9. Змінити положення реостата і знову виміряти напругу і силу струму. Результати записати в табл. 3. Повторити вимірювання ще раз.
|
||||||||
|