МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПЕРЕДМОВАОстаннім часом в системі вищої освіти України поетапно впроваджуються положення Болонського процесу. Зокрема це стосується заміни традиційного предметного викладання навчальних курсів кредитно-модульною системою, впровадження дворівневої системи підготовки фахівців із вищою освітою (бакалавр — магістр), нової шкали оцінювання за загальноєвропейським стандартом ECTS тощо. Для якісного методичного забезпечення українських ВИЗ навчальною літературою за новими вимогами видавництвом «Торсінг плюс» започатковано нову серію «Переходимо до Болонської системи*. До неї увійшли підручники та навчальні посібники із загальноосвітніх та професійно орієнтованих дисциплін. Кожен з них створено й оформлено відповідно до вимог кредитно-модульної системи організації навчально-виховного процесу. Завдяки універсальності своєї структури вони також можуть використовуватися у традиційному викладанні навчальних дисциплін. Особливу увагу приділено проблемним питанням сучас Серію адресовано студентам усіх спеціальностей — як гуманітарних, так і технічних. Тематичний перелік та модульну структуру кожного видання серії узгоджено з вимогами Державних стандартів вищої освіти та апробовано багаторічною практикою викладання авторів пропонованих видань. За результатами незалежної експертизи, проведеної Міністерством освіти і науки України, всі навчальні видання серії рекомендовані для використання в навчальному процесі. З повагою, редакторський колектив. ЗМІСТ Вступ Програмові вимоги зовнішнього незалежного оцінювання з історії ...................................................................... 9
|
||||||||
|