Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПЕРЕДМОВА

Останнім часом в системі вищої освіти України поетапно впроваджуються положення Болонського процесу. Зокрема це стосується заміни традиційного предметного викладання навчальних курсів кредитно-модульною системою, впро­вадження дворівневої системи підготовки фахівців із вищою освітою (бакалавр магістр), нової шкали оцінювання за загальноєвропейським стандартом ECTS тощо.

Для якісного методичного забезпечення українських ВИЗ навчальною літературою за новими вимогами видавництвом «Торсінг плюс» започатковано нову серію «Переходимо до Болонської системи*. До неї увійшли підручники та навчальні посібники із загальноосвітніх та професійно орієнтованих дисциплін. Кожен з них створено й оформлено відповідно до вимог кредитно-модульної системи організації навчально-виховного процесу. Завдяки універсальності своєї структури вони також можуть використовуватися у традиційному вик­ладанні навчальних дисциплін.

Особливу увагу приділено проблемним питанням сучас­
ності, актуальним для студентської молоді. Посібники містять
ґрунтовні теоретичні узагальнення і цікавий фактичний ма­
теріал.
,

Серію адресовано студентам усіх спеціальностей — як гу­манітарних, так і технічних. Тематичний перелік та модульну структуру кожного видання серії узгоджено з вимогами Дер­жавних стандартів вищої освіти та апробовано багаторічною практикою викладання авторів пропонованих видань.

За результатами незалежної експертизи, проведеної Міні­стерством освіти і науки України, всі навчальні видання серії рекомендовані для використання в навчальному процесі.

З повагою, редакторський колектив.


ЗМІСТ

Вступ

Програмові вимоги зовнішнього незалежного

оцінювання з історії ...................................................................... 9




Переглядів: 281

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модульний курс | Модуль І. Стародавня й середньовічна історія України (до другої половини XVII ст.)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.